1.1.2014 on julkaistun ilmoituksen mukaan Viron rautatiesysteemi jättänyt vihdoin jäähyväiset vanhalle venäläiselle junakalustolle ja ryhtynyt operoimaan uusilla sveitsiläisvalmistetta olevilla junilla.
Tuossa olen suunnittelemassa reissua keväämmällä Viroon ja yksi osa reissua olisi matka Tallinnasta joko Tarttoon tai Viljandiin. Kumpaankin menee juna ja vironkielisen hinnaston perusteella suht edullisestikin, mutta mistään en saa selville junan palveluista.
Matka lienee kuitenkin parin kolmen tunnin luokkaa, joten esim. ravintolavaunun tai vastaavan olemassaolo olisi hyvä tietää. Jos moista ei ole, täytynee varustaa "eväät", jne.
Onko kellään hyviä linkkejä aiheesta tai vaikkapa omia kokemuksia Viron tämän päivän junakalustosta ja sen luotettavuudesta, siisteydestä, yms.
Onko kokemuksia junamatkoista Virossa
0
295
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481