itselläni ollut vuoden verran korvan alus sylkirauhaset turvonneet,syksyllä turposi ala kitalakeen hampaiden taakse 3 pattia.kävin lääkärissä tänään ja hän sanoi että suussa olevat patit on sylkirauhasia ja että mulla on kaulassakin isontuneet sylkirauhaset ja lähetti verikokeisiin että nähtäisiin että onko mulla joku reuma sairaus tai neurologinen tai parkinssonin vai (alzheimerin tauti?en muista että kumman se sano)
lohdutti kuitenkin ja sanoi että neurologiset ja alzheimer suljettu mun kohalla pois ja voi olla että käy niinkin että mitään ei löydy ja että ne on sulla muuten vaan suurentuneet.kysyin että voiko se vaikuttaa kun niistän jatkuvasti ja tupakoidessa syljeskelen niin se kuulma voi johtuu siitäkin kun joutuvat tuottamaan paljon uutta sylkeä niin ne kasvavat.toivottavasti olisi vain siitä.onko muilla kokemuksia vastaavasta ongelmasta?
parkinssonin tauti?
kusessa
0
250
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e722322- 1041911
- 1451681
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1081646
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851387- 1191299
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180