Hei, mitä mieltä olette voisinko ottaa kaverini kanssa meille kesäksi issikat? Meillä on oma talli ja laidun, mutta ei omaa hevosta. Äitini on ollut tallityöntekijä.
Minä olen ratsastanut 5 vuotta ja Kaverini 3 vuotta ratsastus koulussa ja me ollaan valmennustunneilla ja kisataan. Pärjättäisiinköhän me issikoille kesällä? Ollaanko tarpeeks kokeneita ja voiko issikoilla hypätä!?
Issikka vuokralle!?
Me vaan
1
142
Vastaukset
- -----
Te tuskin pärjäisitte hevosten kanssa, kolme tai viisi vuotta on tosi vähän. Hevosen pidossa se ratsastus on muutenkin niin pieni osa, tärkeämpää on ne hoitotaidot, joita harvoin ratsastuskoulusta saa.
Mutta jos kerran äiti on hevosihmisiä, niin hän varmasti pystyy opettamaan teitä.
Issikoilla voi hypätä, joskaan ne ei kovin hyviä siinä yleensä ole. Jos ette ole issikoihin tottuneet, en välttämättä issikkaa ottaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086