Oletteko ikinä ostaneet gerbiiliä tai muuta eläintä eläinkauppa taikalinnusta (sijaitsee keminmaassa)? Aikoisin ehkä ostaa sieltä kaksi gerbiiliä, mutta en tiedä, millaisissa oloissa eläimet siellä ovat ja ovatko ne terveitä. Kiitos etukäteen vastauksista! :)
Eläinkauooa taikalintu
7
2518
Vastaukset
- Alkuperäinen kirjoit
Otsikossa siis pitäisi lukea eläinkauppa taikalintu :)
- Ostanut
En suosittele tuota liikettä!!
- alkuperäinen kirjoit
Miksi? :0
- Aksuz
alkuperäinen kirjoit kirjoitti:
Miksi? :0
Kyllä tuo vaikuttaa ihan 'normaalille' eläinkaupalle, mitä nyt Facebookista ja kotisivuilta luin.
Kannattaa käydä kysymässä mistä lemmikit tulevat, ja jotain mitä mieleen tulee. - Ostanut
Aksuz kirjoitti:
Kyllä tuo vaikuttaa ihan 'normaalille' eläinkaupalle, mitä nyt Facebookista ja kotisivuilta luin.
Kannattaa käydä kysymässä mistä lemmikit tulevat, ja jotain mitä mieleen tulee.Kokemuksen perusteella ei mitään hyvää sanottavaa kyseisestä paikasta.Muiltakin olen kuullut myös negaa.Etsi mieluiten kasvattaja/laita ilmoitus gerbiileistä :)
- Anonyymi
Olen käynyt tuolla monesti ja aina vähän epäpuhdas ilma ja joillain eläimillä likaiset häkit/ tosi säikkyjä🥺
- Anonyymi
Ite ostin sieltä hamsterin. Se puri koko ajan ja ei tykänny olla kädellä... Se kuoli tässä kuussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076