Tiedoksi: Toukokuun 13. - kesäkuun 2. välisenä aikana Ryanair lentää Malpensan kentälle eikä Bergamoon (kiitoradan remontin vuoksi). Omasta mielestäni Bergamo on Malpensaa mukavampi paikka, muun muassa Bergamo kaupungin vuoksi, mutta jos joku tykkää pääkentistä, on tilaisuus käydä.
Milano
4
326
Vastaukset
- hyvä kenttä!
Malpensalta on paljon joutavammat yhteydet joka puolelle Italiaa!
- Malpensaa käymäs
Ahaa, onkos Malpensasta sitten hyvät yhteydet Raikulla ja minne päin maailmaa? Koska lentoja aletaan myydä?
- ryanair6666
Bergamo...citta bassa ja citta alta suosittelen! Milano taas oli yksi ankeimmista kokemuksista koskaan!
Milano ei ole missään mielessä ankea kaupunki!! Pitää vain liikkua keskustan bisneskaduilta sivukaduille ja perinteisiltä turistireiteiltä muualle. Itse saatan kävellä ko. kaupungissa vaikka 15km/vrk ja olen nauttinut monenmoisista upeista paikoista ja tapahtumista.
Yksi koko elämäni huikeimmista paikoista on Duomo, sisältä ja ulkoa. Aukio on hätkähdyttävän suuri. Milanon koko historiallinen keskusta on kaunis, siisti ja vaikuttava paikka. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096