Mitä tehdä kun miehellä on liian pieni?

Isosta unelmoiva

Olemme seurustelleet jo pidempään, mutta en totu edelleenkään siihen, että miehelläni on liian pieni ja yhdyntä ei tunnu juuri miltään, vaikka hän on muuten kaikin puolin ihana. No painoakin on tullut, mutta ei se niin paljon haittaa vaan kun varustus on niin pieni. Itse olen olen nuori hyvännököinen blondi, jolle varmaan vientiä riittäisi. Jätänkö kaikenpuolin niin hyvän miehen vain pienen vehkeen takia?

13

893

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Super jänis

Valitettavaa mutta totta, jos et ole tyytyväinen vehkeen kokoon niin et ole siihen tyytyväinen koskaan. Joko tyydyt siihen mitä sinulla on ja hankit vibran tai sitten ukko vaihtoon. Ja Ai niin... Seuraava ihminen voi sitten olla oikea jumala sängyssä mutta ei puoliakaan sitä mitä puolisosi on nyt

• jes jes

Hyvä Super jänis, täysin oikea vastaus tollaselle kyselijälle.

• se ei seiso koskaan

Minulla on valtava siitin, seisokissa 12 senttiä pituutta ja 3,8 senttia paksuutta, onko kellään yhtä isoa?

• Mulla keskimittainen

Aika huono trolli. Jos oikeasti pidät tuota isona, niin voin vain kuvitella minkälainen nysä sulla oikeasti on :D

• älkää jaksako

Mutta yhtä hyvin sinä voit olla jokusien vuosien jälkeen vähemmän hyvännököinen blondi ja sinulla ei ole edes sitä pientä. :D No, joo....

Voin sanoa, että mieluummin fiksu mies pienellä, kuin ääliö suurella.

• repeää naurusta

Hitoksee sitä blondia nyt harmittaa, ku se pikku ötökkäkii lipes otteesta, kun sitä rupes haukkuun.

• isojortikka

Hassu juttu, minulla taas on tyttöystävä, jolla on niin väljä tavara, että yli 20 senttinen vehkeeni ei osu pohjaan, eikä reunatkaan juuri tunnu.

Olenkin miettinyt, että pitäisiköhän laittaa vahinko kiertämään, ja jättää tuo nainen. Naiseni on nuori hyvännäköinen blondi, jolle heitetään kyllä ahkerasti flirttiä kaupungilla. Blondina hän kuitenkin kuvittelee itse olevansa normaali niin ylä- kuin alapäästään, ja luulee että minun jormani olisi jotenkin pieni.

• 543345534534

Oletko laittanut 10cm lisää oikeaan mittaasi?

Jos biologiaa tietäisit yhtään, niin häpeäisit mitä olet juuri kirjoittanut.

Tai sitten olet niin lihava, että vastasi tulee tielle, etkä pääse edes koko pituutta sisälle työntämään.

heh

• 18+15

Naisena sanoisin, että vehkeen koko on hyvin pinnallinen asia mielestäni. Jos muut jutut toimivat niin en ymmärrä. Arvostaisin kyllä jos löytäisin hyvän miehen ja pitäisin tiukkaan kiinni.

Treenaa omia lantiopohjan lihaksiasi.

Pidä tai jätä, mutta tee se reilusti miehelle. Älä ainakaan sano, että vehkeen koko on syy!

• Teodor-kastike

Sano vain, että sen koko on todellinen syy. Mies jättää eron jälkeen hakeutumatta naisten seuraan eikä joudu koskaan samaan häpeään ja tuskaan uudestaan. Hänelle ei ole parionnea suotu vaan fyysisen vajaavuutensa takia yksinäinen elämä hautaan asti.
        Samalla se kertoo sinustakin että olet pelkkä bimbo munahaukka.

• Näin se vaan menee

Pieni on pieni, eikä se siitä isommaksi muutu. Jos tuo ei sulle riitä, niin vaihda isompaan.

• äijä 47v

Meillä menee näin. vaimollani on oikeasti todella iso vagina on ollut aina, ja nyt kahdenlapsen jälkeen se ei ainakaan pienentynyt.
      Meillä on silti todella ihanaa seksiä ja riittävästi, meille riittävästi. Rakastellaan 1-3 kertaa joka viikko. Ja oikeasti olen ihan hulluna häneen ja niin haluttavaa vittuun.
      "Rutiineissa" on fisting -paljon suuseksiä, riittävän iso dildo (isoin mitä kaalimadosta löytyy), ja tietenkin minua aina niin visuaalisesti kiihottava posliini. Vaimoni on ollut kohta 10 vuotta karvaton.. =)... koska se on kaunista, niin kaunista

että en ymmärrä näitä ero puheita - kyllä jossain muualla mättää kuin vehkeitten koossa

• Jos ei tunnu miltään, niin todennäköisesti tekniikka on hukassa tai sitten syypää olet sinä. Kuitenkaan tuskin sillä nyt ihan 5 cm:n nysää on...? Tutkiskele myös itseäsi. Oletko kenties kuiva kuin sahara (eli naisen vastike pahasta potenssihäiriöstä)? Tutkiskele tarkoin, että missä se syy oikeastaan onkaan.

Onko sinulla kokemusta pidemmistä. Ehkä sulle seksi ei vain ole se juttu? Taustoja olisi hyvä valottaa tarkemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      47
      2245
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      1843
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1465
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1289
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      110
      1289
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      874
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe