Hei!
Oon ilmoittautumassa keväällä alkavalle valmennuskeskuksen valmennuskurssille ja olisi kiva saada porukka kasaan että saatais frendiale:) Jos olet kiinnostunut laita s.postia: abi2014abi@outlook.com 8.2.2014 mennessä!
Lisätietoja:
"Mikäli olet ilmoittautumassa kaverisi kanssa valmennuskurssille tai tilaamassa etä- / itseopiskelumateriaalia, kannattaa se tehdä mahdollisimman isolla porukkalla. Ilmoittautuessasi kaverisi kanssa saatte molemmat alennusta 5 %. Kolmen porukka saa alennusta 10 % ja neljän tai useamman porukka 15 %! Muista kirjoittaa kaveriesi nimet ilmoittautumisesi yhteydessä lisätietoihin. Frendialennus ei edellytä osallistumista saman alan valmennuskurssille.
(http://www.valmennuskeskus.fi/page.php?page_id=84&news_id=130)"
Frendialennus Valmennuskeskus!
8
287
Vastaukset
- abi2014abi
Meitä on jo kolme eli enää yksi puuttuu 15% alennuksen saamiseksi!:)
- mattimyöhäinen
Tais mennä jo frendiale? Oisin ollut kiinnostunut mutta armottomasti myöhässä :(. Pistin silti emailii jossette olisi vielä ilmoittautuneet!
- Lasbert
Täällä olisi yksi Tampereen kurssille ilmoittautuva.
- mattimyöhäinen
En itse ainakaan löytänyt pykälää, jonka mukaan pitäisi samalle paikkakunnalle ilmottautua. Onko ketään muuta, joka haluaisi frendialennusta?
Pistäkää vaikka emailia: laivapoika@hotmail.com - mattimyöhäinen
Noniin meitä on sitten jo 2 uudessa porukassa. Vielä kaksi mahtuu, jotta saadaan isot bonukset, nopeat syövät hitaat! Ilmottautumiset sähköpostiin joka on yläpuolella olevassa viestissä.
- mattimyöhäinen
Yhdelle innokkaalle on vielä tilaa. Sunnuntaina viimeinen päivä ennen kuin pistetään asioita lukkoon.
Hei, oon mukana jos vielä tilaa on? Laitoin jo sähköpostia :)
T: Maria- mattimyöhäinen
Nonniin ite pesen kädet tästä hommasta nyt, pistettiin ilmottautumiset menee joten enään ei mahdu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106