Ehkäisyä ei varmaankaan auta viranomaisyhteistyö psyykensairaiden äitien tukemisessa lapsien ja isien erkaannuttamiseksi.. Merkillistä ettei nykyään enää ymmärretä että lapsilla on myös isät..
Perhesurmien ehkäisyyn odotetaan ideoita tänään
Keskiviikko 29.1.2014 klo 01.05
Sisäministeriön työryhmältä odotetaan tänään esityksiä siitä, miten perhesurmia voitaisiin ehkäistä viranomaisten nykyistä paremmalla yhteistyöllä ja tiedonkululla.
Tätä nykyä perheiden hätään puuttumista voivat rajoittaa muun muassa monenlaiset salassapitosäännökset.
Aiempien selvitysten perusteella perhesurmia edeltävät usein vanhempien väkivalta- mielenterveys- ja päihdeongelmat, jotka ovat monesti viranomaisten tiedossa.
STT
Perhesurmien ehkäisyt
2
51
Vastaukset
- von Lagerbom
Tällaisten tapahtumien tulisi herättää päättäjät huomaamaan nykyisin vallalla oleva äitien suosiminen, ei lainkaan väliä millainen äiti on. Sosiaaliväen, naisten näkemyshän on, että äiti on aina parempi kuin mies. Mahtaneeko taustalla olla viranomaisten lesbotanttaisuus ja miesviha..
Tässä alla olevassa tapauksessakin kai taustana oli että äiti aikoi muuttaa lapsen kanssa suomeen ja ettei isä olisi enää lastaan nähnyt..
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288647188937.html?pos=ok-trm-uutu - 34656452312434
Täysin tietoista vihervahemmiston politiikkaa suomalaisuuden alasajamiseksi, suomalainen ydinperhe on tuhottava instituutiona koska se ei edistä vallankumoukselle suotuisan ilmapiirin muodostumista. Siinä sivussa tuhotaan suomalainen identiteetti ja työpaikat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184