Myydään lemmikiksi,
kasvatukseen ja asialliseen ruokakasvatukseen alta löytyvät viime vuonna syntyneet hiiret!
Hiiret luovutetaan terveinä ja asiallisesti hoidettuina.
Useamman ostajalle hieman edullisemmin.
Kuvia lähetän aidosti kiinnostuneille..en vain kuvien kyselijöille.
16.5 syntynyt
pksa siamese blue point NAARAS
(ei ole saanut tähän ikään mennessä poikasia joten lemmikiksi!) 8€
17.9 syntynyt lk blue burmese (mutkahäntäinen) 8€ NAARAS
14.10 syntyneet NAARAAT:
lka agouti 10€
pk silver-agouti 10€
pka siamese blue point 10€
7.12 syntynyt UROS
pk/lk siamese blue point 10€
17.9 syntynyt Pka blue burmese UROS 10€
ANNETAAN 25.3 syntynyt pk agouti uros..esim ruokakasvatukseen.
Kun otat yhteyttä niin kerrothan millainen koti sinulla olisi tarjota hiirille.
Hiiret Hämeenlinnan Rengossa.
Hinta: 10
Yhteystiedot: zanttu00@yahoo.com
O: Uros ja naaras kesyhiiriä,eriväreissä ja turkeissa
Zandel
1
113
Vastaukset
Hei,
Minulla on haave saada sellainen sininen naarashiiri, minulla oli joskus sellainen, Voisin tietty ottaa valkean mustanaamioisen koiraan. Molemmat saisi olla aivan nuoria. Mut ongelmani on tämä välimatka. Asun Pohjois-Savossa, Alapitkällä. Minulla ei ole kyytiä, miten luulisit sen järjestyvän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577370Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393651Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3762046Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1681844- 861499
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164