Kertokaahan

ihmeellinen tyyppi

mitä mietti Leijona pienessä päässään ottaessaan asunnon ja erotessaan?Yhdessä oltiin 15v ja on lapsiakin,niin olisin edes pientä keskustelua kaivannut.Ei puhunut koskaan mitään mistään..Mutta muiden kanssa kyllä (ehkä pintapuolista),enkä minä kelvannut ikinä mihinkään mukaan.Olin pelkkä kotipiika.No se oli siinä,en halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan enää.Sitäkin ihmettelee sitten kun en ole kaveri tai ystävä,ei mulla vaan ole hänen kanssaan enää mitään.Lasten vuoksi tosin vatuttaa Leijona miehen käytös.Tosin eipä se näytä heitä pahemmin alku shokin jälkeen vaivaavan..

2

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leijonatnyttietää

Leijonilla on taipumusta äityä narsistiseen idiotismiin etenkin jos vuosiluonne on myös ylimielinen. Leijona on länsimaisen eläinradan yksi turhamaisimpia luonteita. Muut eivät ole mitään - hän on ykkönen. On vaikea määritellä mikä muu meni vikaan, koska en tiedä aloittajan omaa luonnetta.

• ihmeellinen tyyppi

Kiitos vastauksestasi.Tämä kyllä selittää kaiken.Todella oli sellainen asenne et hän on ykkönen.Meillä tais mennä se pieleen kun perheeseen syntyi poika.Oliskohan tämä ollut Leijonalle liikaa..?Itse olen vesimies,lapset on skorpioni ja kalat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe