Minkä hintaista on suurin piirtein km kohti? Onko takseissa mittarit, ts voivatko huijata, vai näkyykö summa mittarissa?
Kannattaisko lentokentältä otta suosiolla taksi, vai juna? Olen menossa aika lähelle Eiffeliä. Vai bussillako sieltä tavallisesti tullaan?
Taksin käyttö Pariisissa
1
295
Vastaukset
- Bonjourmadam
Ota Roissybusssi, tulee Ooppera-aukiolle, jossa sen päätepysäkki. Siitä taksilla majapaikkaasi. Vaivaton ja helppo tapa tulla lentokentältä (CDG). Ja mennä. Eiffelin lähelle Invalidiaukiolle tulee Air Francen bussi, mutta on jonkun verran kalliimpi.No, jos ei tarvi loppupäässä käyttää taksia, niin voipi olla hyvä ratkaisu.
Olen käyttänyt Pariisissa takseja, enkä ole joutunut huijatuksi, vaikka olen yksin liikkuva, paremmat päiväni nähnyt naisihminen. Muutenkin, Pariisi on yllättävän ystävällinen paikka yksin kulkevalle naiselle. Tietenki on katsottava missä ja koska liikkuu, niinkuin kaikkialla muuallakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066