Nonii.

Nyt on huokaistu hetki. Mille sitten alettais :)
Mitä kuuluu ja silleen. Minun syövästä toipuvalla läheiselläni menee olosuhteisiin nähden hyvin mikä on ilahduttavaa.

11

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khhjhhkh

Tutkimiset jatkuvat,nyt munuaiset reistailevat,siihen sain lääkityksen

• No voi harmi, munuaiset nyt kuitenkin ovat tärkeät siitäkin siistä et niiden toiinnasta riippunee monet lääkehoidotkin. Minun läheiselläni on verta virrtsassa ja toinen munuainen surkastunut joten seurantaan menee. Mutta menisi kuitenkin muutenkin.

• lussina taas
        lusiina kirjoitti:

No voi harmi, munuaiset nyt kuitenkin ovat tärkeät siitäkin siistä et niiden toiinnasta riippunee monet lääkehoidotkin. Minun läheiselläni on verta virrtsassa ja toinen munuainen surkastunut joten seurantaan menee. Mutta menisi kuitenkin muutenkin.

siistä,toiinnasta,virrtsassa jne. :))) taasko alotat tän? älä alota,pliissssss...ei enää jakseta ei ei ei.........,mutt kun ei tykätä niin ei tykätä :( sori sori sori

• lussina taas kirjoitti:

siistä,toiinnasta,virrtsassa jne. :))) taasko alotat tän? älä alota,pliissssss...ei enää jakseta ei ei ei.........,mutt kun ei tykätä niin ei tykätä :( sori sori sori

Ketkä me ei tykätä. Tehän annatte palstan kuolla, sekö olikin tarkoitus. Kun ette kerran te niin minä, hohhoijaa :).Saitte tilaisuutenne, muta missasitte sen. Joten pitäkääs hyvänenne ny.

• Nämä oikeat
        lusiina kirjoitti:

Ketkä me ei tykätä. Tehän annatte palstan kuolla, sekö olikin tarkoitus. Kun ette kerran te niin minä, hohhoijaa :).Saitte tilaisuutenne, muta missasitte sen. Joten pitäkääs hyvänenne ny.

Sää et vaan kuulu meiän seuraan.Palstahan ei kuole,jos vain luet mitä "me" kirjotetaan.

• Nämä oikeat kirjoitti:

Sää et vaan kuulu meiän seuraan.Palstahan ei kuole,jos vain luet mitä "me" kirjotetaan.

Okei, sait ylipuhuttua. Pitäkääs palstasta hyvä huoli :)

• 66+66

"Tutkimiset jatkuvat,nyt munuaiset reistailevat,siihen sain lääkityksen " Miten ne sinun rintasyöpähoitosi, joko olet monet sytot saanut? Tuleeko sinulle sädetys lisäksi?

• ludxia

Mitä lääkitystä ? Ja miten rintasyöpä? Oliko osa?koko?puoli poisto?mitä sytöja ja miten säteet?

Tsemppiä -ra!

• dffdfhdfhfdfhfd

Aika sopivan nimimerkiin olet itsellesi ottanut,caan yksi kuutonen on liikaa ?

• 66+66

Olisit vain kirjoittanut omalla nimimerkilläsi, -ra, sinähän se olet viestin takana.

En usko mihinkään satukirjan satuhahmoihin. (enkä, kuten eräät, laske viestien määrää jne.;))

ps. onko sinun todellakin vaikea myöntää että jokin aika sitten valehtelit rintasyöpäsi uusiutuneen??

• fdrdgfdfddg

Epäiletkö toisia kunnet itse kirjoita omalla nikilläsi,ettei tarvitsisi paljastua

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe