Karmiinia proteiinijauheessa

vegsa

No,tänään sattui semmoinen kömmähdys,että ostin kaupasta mansikanmakuista soijaproteiiia. Nyt huomasinkin, että siinä on käytetty värjäyksessä karmiinia :( .
Ei kai sitä nyt palauttaakaan voi. Kai se on pakko käyttää,vaikka koen olevani vahingoksi upeille eläimille. :'( Olen 12 vuotta ja arvelen,että äitini pitäisi minua hulluna, jos pyytäisin palauttamaan pakkausta ''pelkän'' karmiinin vuoksi. En haluaisi tappaa hienoja kokenillikirvoja pelkän proteiinijauheen punertavan värin vuoksi!

4

109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höh, tuollaista välillä sattuu :/ Voithan toki kokeilla saisitko palauttaa sen, jos se tuntuu sinusta tärkeältä :)

• vegsa

No nyt se äiti meni sitten ostamaan juuri sitä väärää, vaikka kirjoitin siihen kauppalappuun mahdollisimman tarkasti sen proteiinijauheen nimen, joka on värjätty punajuurivärillä, eikä karmiinilla. Siinä karmiinilla värjätyssä oli kuulemma -30%. Sanoin hänelle, ettei se käy ja siinä on eläinperäistä väriä. No siitäkös äiti suuttui, ja huusi: "Jumalauta sinä käytät sen!". Sanoin vastaan, että en käytä. Kuulemma saan hankkia itse rahat siihen, jos tuo ei muka kelpaa. Noita -30%- tuotteita ei saa palauttaa kauppaankaan ja tarvitsen kuitenkin sitä proteiinia, kun teen lihaskuntoa ja juoksen. Mistäs nyt rahat saan siihen uuteen pussiin? Pyydänkö sitten isovanhemmiltani, josko heiltä liikenisi sen verran? Itselläni kun ei ole penniäkään rahaa.

• vegsa

Nyt äiti sanoi, että: "Menee kyllä ihan pilkunviilaamiseksi tämä homma." Ja "Et sinä siihen ennenkään ole kuollut." Sama kun sanoisi, etten minä lihansyöntiin kuole.

• operml

Ilmoita lastensuojeluun että äiti ei osta sulle ruokaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1380
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1146
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1109
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      67
      1078
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      971
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      905
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      890
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      831
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      813
    Aihe