No,tänään sattui semmoinen kömmähdys,että ostin kaupasta mansikanmakuista soijaproteiiia. Nyt huomasinkin, että siinä on käytetty värjäyksessä karmiinia :( .
Ei kai sitä nyt palauttaakaan voi. Kai se on pakko käyttää,vaikka koen olevani vahingoksi upeille eläimille. :'( Olen 12 vuotta ja arvelen,että äitini pitäisi minua hulluna, jos pyytäisin palauttamaan pakkausta ''pelkän'' karmiinin vuoksi. En haluaisi tappaa hienoja kokenillikirvoja pelkän proteiinijauheen punertavan värin vuoksi!
Karmiinia proteiinijauheessa
4
109
Vastaukset
Höh, tuollaista välillä sattuu :/ Voithan toki kokeilla saisitko palauttaa sen, jos se tuntuu sinusta tärkeältä :)
- vegsa
No nyt se äiti meni sitten ostamaan juuri sitä väärää, vaikka kirjoitin siihen kauppalappuun mahdollisimman tarkasti sen proteiinijauheen nimen, joka on värjätty punajuurivärillä, eikä karmiinilla. Siinä karmiinilla värjätyssä oli kuulemma -30%. Sanoin hänelle, ettei se käy ja siinä on eläinperäistä väriä. No siitäkös äiti suuttui, ja huusi: "Jumalauta sinä käytät sen!". Sanoin vastaan, että en käytä. Kuulemma saan hankkia itse rahat siihen, jos tuo ei muka kelpaa. Noita -30%- tuotteita ei saa palauttaa kauppaankaan ja tarvitsen kuitenkin sitä proteiinia, kun teen lihaskuntoa ja juoksen. Mistäs nyt rahat saan siihen uuteen pussiin? Pyydänkö sitten isovanhemmiltani, josko heiltä liikenisi sen verran? Itselläni kun ei ole penniäkään rahaa.
- vegsa
Nyt äiti sanoi, että: "Menee kyllä ihan pilkunviilaamiseksi tämä homma." Ja "Et sinä siihen ennenkään ole kuollut." Sama kun sanoisi, etten minä lihansyöntiin kuole.
- operml
Ilmoita lastensuojeluun että äiti ei osta sulle ruokaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 671078
- 75971
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813