Yariskuskit hermoraunioita

Sain turpiin yaris..

Olen pannut merkille yariskuskien herkät hermot. Syytä en tiedä, mutta johtuuko se autosta vai mistä? Autohan sinällään pitäisi olla varsin mainio kauppakassi.

12

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Virkaveljesi

Oletko ammatiltasi PSYKIATRI ?

• Naurava komistus

Herkästi Yariksissa ja isommissakin tojoissa tuntuu kaukovalot välkkyvän, kun sporttisesti Audilla (=LAATUAUTOLLA) kurvaa ohi.

• köntsät housuissa

Toyotaa ajaessa on väistämättä köntsät housuissa.

• tonnikeiju 145 kg

passka on lahkeessa himpuhtihtaroivalla autistimiehellä, kun tonnikeiju nousee yariksesta nyrkit supussa

• Lihaksikas audikundi

Kyllähän siinä nauraessa meinaa sonnat housuun valahtaa, kun läskiperse äheltää itsensä pihalle pienestä yariksesta.

• tero versos
        Lihaksikas audikundi kirjoitti:

Kyllähän siinä nauraessa meinaa sonnat housuun valahtaa, kun läskiperse äheltää itsensä pihalle pienestä yariksesta.

Mulla hauviksen läpimitta 12 cm pane parremksi sitä paitsi mulla verso s.

• auto ,pröystäilyyn ?

Autovalitaan tarpeen mukaan ja varallisuuden, Auto ei saa olla itsetunnonkorjailua varten. Aivan sama millä ajaa audi , Mersu , toyota, pösö ,ford, mazda tai muunmerkkinen. Yaris, ei vaikuta eriteitten tulemisiin tai yleensäkään itsetuntoon.

• voi *********

No nyt se tunki jo nyrkit ****************** puun...

• A:sta B:hen

Vanhalla Yaris Versolla ajellessa huomaa, että vaikutus isommilla lotjilla ajaviin on sama kuin jos olisi autokoulun valkoinen kolmio perässä. Johtunee siitä, että tällä mallilla ajaa paljon kodinhoitajat ja eläkeikäiset papat.

Muuten en valittaisi, mutta ikävä kun joka valoissa on aina yksi elvis tunkemassa rinnalle ja ohi. Varsinkin ruuhka-ajan ulkopuolella tykkään ajaa 20 km/h yli rajoituksen. Mutta kun aina on joku sankari kiihdyttämässä vasemmalta kaistalta, ja sitten eteen hidastelemaan. Ja kyllä, juuri audikuskit harrastaa tätä eniten. Mikä tieto tuskin tuli yllätyksenä kenellekään. Paitsi audikuskeille.

• The Köle

Vain nyhvelöt ajaa Yariksilla.

• yariksellapääsee

Yaris Verso, kohta 300 tkm mittarissa. Ei kertaakaan jättäny tielle. Aivan paskat ajo-ominaisuudet ja melua on kuin suihkukoneessa mutta toimii kuin singeri.

• peruspirssejä ne on

sepäse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      77
      3095
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      86
      2989
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1792
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1661
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1316
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe