Olen tehnyt omia lyriikoita varmaa jo 20kpl:)
Kertokaa mistä teen lyriikat...?pistäkää ideoita tulemaan:)
Lyriikka ideoita?:)
1
150
Vastaukset
- Biisejä in english
Teetkö sanoituksia?
Jos teet plekästään sanoituksia, voit kysyä joltakin tuttavalta, joka säveltää haluaako hän niitä säveltää!
Itse olen tehnyt sanoituksia paljon, ja osa niistä on sävelletty. Nyt olen tehnyt englanninkielisiä sanoituksia, osin raakileena lähteneet kommentoitavaksi ulkomaille, mutta ilmeisesti tehty joko jotain niille tai tehdään.
No nytpä on uudelleen kirjoitettu ja lopullisia sanoituksia tehty. Kenellekän tarjoais, jos tämä räp yms. kuluisa poppoo ei ota pian yhteyttä! Pääsis kyllä helposti Usa:n markkinoille, kun sinne kopioitu jo kaikki mahdolliset runot netistä!
Että sillai somesta on käytetty hyväksi, mutta uusimmat versiot on minulla itselläni! Eli täällä olis parikymmentä biisiä tarjolla ja suomenkieliset runot ja laulusanat on koottu kansien väliin. Teoston jäsen olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882