Kiinteän laajakaistan hinnoittelu

Lähisukulaisellani, asuu maalla, on langallinen laajakaistayhteys. Juuri alkaneen kahden vuoden uuden jakson hinta on noussut jo reilusti yli 50 euron/kk. Mitään ennakkoilmoitusta uusinnasta ei tullut, vaan uusintajakso tehtiin automaattisesti, kysymättä ao. henkilöltä. Mistä moinen hinnankorotus johtuu?

Itselläni on edessä kohta sama tilanne, jakso päättyy keväällä. Miten hinnoittelette minun uusintajakson?
Olisiko parempi, että sanon irti sopimuksen ja käytän ns. uuden asiakkaan tarjousetua hyväkseni?

Tiedän, ettei alueellemme saa muiden operaattoreiden langallista liittymää, joten olemme Soneran armoilla.

7

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moro "einari5"

Oiskohan lähisukulaisellasi jotain lisäpalveluita liittymän lisäksi laskulla, joka teettää tuollaisen summan laskulle. Esimerkiksi Sonera Viihteen lisäksi kanavapaketti tai tietoturvaa tms palvelua?

Ota meihin yhteyttä vaikkapa kuukautta ennenkuin sinun määräaikaisuus päättyy niin tarkistamme kanssasi liittymälle vapaana olevat kampanjat. Niitä on laidasta toiseen ja palvelu räätälöidään vastaamaan tarpeitasi. Liittymää ei siis tarvitse irtisanoa, jotta saisi uusasiakastarjouksia käyttöönsä. Kaikki kortit ovat avoinna.

Selene@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

• Kiitos vastauksesta. Kunhan ao. henkilö tulee matkoiltaan, pitää vielä yhdessä tarkistaa hänen laskunsa ja liittymän tiedot. Mihin hän itse voisi ottaa yhteyttä?
        Tietääkseni hänellä ei ole Viihdepalveluita, eikä kanavapakettia, yms.

• Ao. henkilö sai soittamalla Soneraan laajakaistalaskunsa oikaistua, joten asia on hänen kohdaltaan kunnossa.
        Toivottavasti ei ollut operaattorin kokeilu, "jos vaikka maksais"... =)

• einari5 kirjoitti:

Ao. henkilö sai soittamalla Soneraan laajakaistalaskunsa oikaistua, joten asia on hänen kohdaltaan kunnossa.
        Toivottavasti ei ollut operaattorin kokeilu, "jos vaikka maksais"... =)

Hei einari5

Oikein hienoa kuulla, että asia on nyt kunnossa :)

Eikä me kokeiluja harrasteta tällaisten asioiden kanssa. Jos laskulla on jotain sellaista joka ei kuulu siihen niin silloin pikaisesti laskuttajaan yhteyttä, oli firma mikä hyvänsä kyseessä.

Iloista Ystävänpäivää ja rentoa viikonloppua toivotellen :)

Selene@Sonerapartio
        www.sonera.fi/sonerapartio

• Vanha asiakas

Sanot,että liittymää ei tarvitse irtisanoa jotta saisi jonkin tarjouksen.
        Nyt on itsellä mietintä päällä, kun vanha tarjous loppuu. Soneralla on uusille asiakkaille tarjous, jota minä en saa. Onko aina pakko vaihtaa operaattoria tällaisen asian takia. Kun rahat on vähissä vaihtaminen toiseen operaattoriin on vaivan arvoinen.

• Kannattaa vaihtaa
        Vanha asiakas kirjoitti:

Sanot,että liittymää ei tarvitse irtisanoa jotta saisi jonkin tarjouksen.
        Nyt on itsellä mietintä päällä, kun vanha tarjous loppuu. Soneralla on uusille asiakkaille tarjous, jota minä en saa. Onko aina pakko vaihtaa operaattoria tällaisen asian takia. Kun rahat on vähissä vaihtaminen toiseen operaattoriin on vaivan arvoinen.

Ja kilpailuttaa

• kallistuu koko ajan

On ikävää kun ei tiedä puhelimessa kuka soittaa todella ja utelee tietoja ja henkilötunnuksia. Kampanjointi tyrkytyksiä on tullut dna numeroistakin. Kampanjat pyrkijät nostamaan hintoja kierolla tavalla koko ajan vanhoilla käyttäjillä. Normaali surfaus,toiminta verkossa ei vaadi suurta nopeutta. Elokuvat yms. katsotaan muilla välineillä kotona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      59
      2492
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1732
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1512
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1450
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1400
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1312
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1183
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1127
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1056
    Aihe