muisti menee,kauhukuvat

lintunen

olen kolmekympinen nainen,muisti menee aina juodessa(käyn pari kertaa kk)tunti kaksi vähintään ennen nukkumaan menoa,ja yleensä olen hyvin tuhdissa humalassa vaikka kuinka yritän tätä välttää(alkoholittomia väliin jne)päivästä riippuen saatan humaltua voimakkaasti pienistä määristä.
Tämä muistikatkos aiheuttaa SUURTA ahdistusta ja yrittäessäni pinnistellä edes jotain muistikuvia,mieleeni tulee mitä kauheampia asioita mitä vaan voisin olla tehnyt.saatan jopa vuosien jälkeen miettiä jotain selvittämättömiä aukkoja ja ahdistua.onko muilla tämmösiä?

2

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korppikotka_0

Itse olen kolmekymppinen mies ja mulla on samanlaisia ongelmia. Muisti lähtee aika herkästi ja sitten olen aina ihan "paniikissa" kun en muista mitä olen tehnyt. Alan kuvittelemaan asioita ja luulen, että olen tehnyt/sanonut sellaista mitä en oikeasti edes ole (kavereiden mukaan). Se on aika ahdistavaa mutta olen vuosien aikana jo tottunut siihen, tosin ei se muisti joka kerta lähde mutta aika usein kuitenkin ja silloin kun se lähtee niin saattaa pari kolmekin tuntia olla täysin pimennossa.

Humaltumiseen vaikuttaa muukin kuin pelkästään alkoholin määrä. Jos olen syönyt/nukkunut huonosti niin kaljakin "kimpoaa" päähän yllättävän herkästi. Joskus taas pystyn juomaan suuriakin määriä tulematta liian humalaan. Se on jännää...

• Muisto vain

Täysin sama. Yritän selvitellä asoita taksikuitten, pankkiotteiden, puhelimen yms. Perusteella. Pahinta tästä tekee se että näen hyvin realistisia unia , joten en tiedä mikä känni homma ja mikä unta. Nyt täytyy lopettaa, mutta miten pitää hauskaa ilman viina a? Olen nainen -30 v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2972
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2847
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1612
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe