Vai onko tyyppi sitte punkkari enää ollenkaan? :D
Voiks punkkari olla kaljaton, savuton ja huumeeton?
6
201
Vastaukset
- 18+17
Kyllä mun mielestäni voi. Ei punk tuollaisista asioista ole kiinni. Sitäpaitsi onhan noita streittaripunkkejakin. Okei, pakko myöntää et joissain tapauksissa toi streittarijuttu tuntuu jotenki turhalta jeesustelulta mutta toisaalta vitunko väliä sillä et mitä vetää vai vetääkö mitään, kunhan asenne on kunnossa. Mulle punk on sitä että saa elää elämänsä niinkuin haluaa eikä välitä muiden mielipiteistä. Jos sen haluaa tehdä selvinpäin ja savuttomana niin sitten tekee. Mä ite en kyl pystyis, jotenki toi sätkien polttelu ja kaljapäissään sekoilu on tullu niin isoks osaks elämää että kaikki hauskuus katois jos noi lopettas. Mutta hatunnostot niille joilta se onnistuu!
- sxee
Joo ehdottomasti voi. Meeppä lukemaan straight edgestä. Ihan oleellinen osa punk-kulttuuria itseasias. Pakko ei ole olla.
Ei kai mitkään tyyliseikat voi vaikuttaa, miten pukeutuu ja juoko ollakseen punkkari tai ei.
Ainoo mikä yhdistää punkkaireita, on mielipitee, kapina-asenne ja maailman parantamisen halu.Olen ite hippipunkkari, vaikkei se näy päällepäin.
- Pönk Kari
Punkin alkuperäinen ideahan on, että jokainen saa olla oma itsensä.
- Perse-Hate
Jokainen nuolkoon omat haavansa ja olkoon mitä on, röyh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e722322- 1041911
- 1451681
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1081646
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851387- 1191299
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180