Onko kokemuksia näistä suhteista?
Kaurisnainen ja neitsytmies
15
9507
Vastaukset
- Kaksintaistelua...
eli toinen on pikkutarkka nimpottaja ja toinen on kunnianhimoinen. Minä olen ollut neitsyen kanssa jo 20- wee yhdessä Ihan okei menee. Taistellessa ja sopiessa :D
- raisa
olen kaurisnainen ja neitsytmiehen kanssa alkaa pinna palaa pikkuhiljaa. osaako neitsytmiehet keskustella naisten kanssa vakavasti?????
- kaunis kauris
no joo... en menis takuuseen, et kaikilla menee yhtä hyvin. mie pidän yhestä neitsytpojasta, eikä se ole huomaavinaan mua, toisinaan taas se on kuin jumalois mua. eli ehkä jotkut parit vaan yksinkertaisesti on luotu toisilleen, ja siihen ei ole horoskoopeilla mitään asiaa... toiset taas...no joo, ei ole luotu toisilleen. minun mielestä horoskoopeilla siis ei ole mitään sanan valtaa parinvalinnassa, vaikka uskonkin vahvasti horoskooppeihin...
- kauris
kauris on niin hyvä että kaikkien pitää olla kauris :D
- Kauriin kanssa viihtyvä nei...
raisa kirjoitti:
olen kaurisnainen ja neitsytmiehen kanssa alkaa pinna palaa pikkuhiljaa. osaako neitsytmiehet keskustella naisten kanssa vakavasti?????
Oletko raisa huomannut kuunnella mitä neitsytmiehelläsi on sanottavaa ?
- Anonyymi
raisa kirjoitti:
Mie kaurisnainen 60v, toinen aikamiespojistani on neitsyt ja koko aikuiselämä ollut äiti-poika-kommunikoinnin suhteen surkeaa. Toinen poika vaaka ja kuin "puoli-ajatusta"???
- neitsytmies
Neitsytmiehelläni on jalat tukevasti ilmassa ja hänet pitää välillä pudottaa sieltä varovaisesti maanpäälle. Toisaalta vakavana ja aina järkevänä kauriina tarvitsen hälläväliä-neitsyttä, ettei elmää tulisi liian raskaaksi.
- OlenOskunHoitaja
Olen ihQ kauris! Ja en tykkää neitsyt miehestä..
- Ihmeen onnellinen....
Onpa hyvinkin kokemusta.Meillä on molemmilla meneillään (10.v.) kolmas avioliitto ja täytyy todeta ,että Vaaán ja Kalojen koettuani tämä tarkka ja kunnioittavan käytöksen omaava mies on minusta tosi sympaattinen!
Hellä tunteellinen,taloudellinen ja vakaa,sopii minulle parhaiten.Mieheni oli aviossa Kaksosen kanssa,joka päättyi vaimon varhaiseen kuolemaan,ja sen jälkeen avioitui melko pkaisesti Ravunmerkkisen kanssa,saadakseen kahdelle lapselleen äidin,vaan on sanonut koko pitkän elämänsä aikana (40 .aviossa!)tienneensä ettei se ollut oikeaa elämää.Nyt hän kiittää minua kun olemme olleet 10 v. aviossa,saaneensa kokea rauhaa ja rakkautta:)
Niin minäkin,vaikka rauhasta en aina tiedä,tuskin se aina on välttämätöntä,minä kun olen vilkas ja tempperamenttinen Kauris. Kesäisin terv.- bambi67
Kyllä sopivat.Molemmat näyttävät tunteensa mieluummin yhteiselämän perustiimellyksessä pikku palveluina kuin suurin tuntein ja sanoi.Elin 20 vuotta neitsytmiehen rinnalla ja hän pikkutarkka pilunhalkoja minä hoidin suuremmat kuviot ja ajatusmallit.Sovittiin hyvin yhteen myös romanttisessa mielessä.Riidanaiheet olivat minun suorasukainen linja versus neitsyen pilvilinnojen rakentaminen eli ei niin siisti ja pikkutarkka omista asioista mutta muilta osaa vaatia "täydellisyyttä"...
- Parisuhteeseen tyytyväinen
Kauris-nainen ja neitsyt-mies sopivat toisille, mutta ihmisen persoonallisuudesta on paljon kiinni, miten suhtautuu toiseen ihmiseen ja ottaa toisen huomioon. Olen tulisena pikkutarkkana kauriina sanonut miehelleni loukkavasti ihan pienistäkin asioita joita sitten on pitänyt pyytää anteeksi. Luottamus ja toiselle tilan antaminen on tärkeää. Olemme olleet naimisissa 26 vuotta ja siihen mahtuu ylä- ja alamäkiä.
- minä84
oon kolmekymppinen kauris nainen, olen ihastunut jonkin verran neitsyt mieheen,olin 10v miehen kanssa jonka horoskooppi vaaka.. olin mennä täysin sekasin itekin sen jatkuvan vehtaamisen kanssa että ollaanko yhessä vai eikö olla..nyt siis olen tutustunut yhteen neitsyt mieheen ja tykkäisin hänestä varmaan kovastikin mutta on tosi kylmä jotenkin, tai sitten ei vaan tykkää musta! halasi kuitenkin ja sanoi että olen ''tosi ihana ihminen''..halusi mun numeron jne..mitä nyt..? mun äiti on neitsyt horoskoopiltaan ja ollaan aina tultu ihan järkyttävän hyvin toimeen,ollaan niin samaa mieltä melkein kaikesta ja aina itkeskellään toisillemme kaikki murheet..sen takia tuntuu että neitsyen kanssa vois onnistuakin..?
- mustakauris
Neitsyet on aika "viileitä" eli siis pidättyväisiä. Se voi joko yhdistää kaurista ja neitsyttä, kun kauristakin pidetään "järki-ihmisenä" tai sitten ei tule mitään intohimon olemattomuuden takia ja siksi kun kauris on niin suora ja neitsyt viärä... Minusta (kauris) on ollut pidemmän aikaa yksi neitsytmies kiinnostunut, mutta kun hän ei voi ilmaista tunteitaan selvästi, niin että ymmärtäisin, onko kiinnostunut vai ei... Ja ehkä en oo itekkään hänestä kiinnostunut...
Oon ollu aina skorpioneihin lätkässä, mutta ensimmäinen (ja tähän mennessä viimeisin) onnistunut (vaikkakin katkennut) parisuhde on ollu leijonan kanssa. Vastakohdat täydentää toisiaan. - kauriss8
Olen kauris nainen ja mies jota tapailin monta vuotta sitten oli neitsyt. Meillä synkkas mahtavasti romanttisessa ja intohimoisessa mielessä, huumori kohtasi myös. Kuitenkin jäi epäselväksi mitä neitsyt mies oikeastaan halusi tai sitten se johtui siitä ettei kumpikaan puhunut tunteistaan todella syvällisesti/tulevaisuudesta. Tätä kesti pari vuotta eikä silti koskaan alettu seurustelemaan. Nyt n. 5 vuotta tämän jälkeen tavattiin taas ja kaikki on yhtä ihanaa kuin silloinkin ja nyt tuntuu jo että puhuakki voi syvällisempiä jos vaan uskaltaa avata suunsa ;)
- Anonyymi
Huh , (ItsekinKauris)seurustelin samanikäisen n. 60v kaurismiehen kanssa pari kuukautta. Alusta asti erittäin vaikeasti tavoiteltavan-oloinen. Sitten kun tapailtiin tiiviisti osoittautui erittäin pihiksi, arvostelevaksi, juroksi, perusnegatiiviseksi asiassa kuin asiassa, Huh! Siihen loppui seurustelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728