Asia oli ollut esillä Teknisessä lautakunnassa mutta esitän mielipiteeni siitä että jälleen katsotaan miten on syntyykö taas "osuuskauppapuolue" joka sitten vetää kotiinpäin? ja mitä on aikaisemmin tapahtunut siitä kerron.
Aikanaan oli kyseessä nykyisten tilojen rakentaminen niin kysyin kirjeitse asiaa silloiselta toimitusjohtajalta onko sitten tulevaisuudessa ravintolassa huomioitu kaikki ikäryhmät ja onko karaokea. Koskaa ei tuo lupaus toteutunut ikäihmisten osalta ja nyt kun on toinen ylläpitäjä , joten asia on toisin hyvin vastahakoisesti toteutu myöskin invalidien huomioiminen hissin avulla, silloin sain hyvin kieleteisen vastauksen johtohenkilöltä, joka oli jopa vammaisia syrjivä mutta valvontaviranomaiset kuitenkin huomioi asian siitä kiitos terveisin markku
Toripaikka
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481