jos tyttö on muuten tosi ystävällinen ja kiltti, arvostaa muita, on oma itsensä, ei kiusaa yms. ei käytä päihteitä, hoikka ja yrittää kaikkea uutta, mutta ei ole kovin notkea/liikunnallinen. siis jaksaa juosta ja hyppiä ja rakastaa pitkiä kävelylenkkejä, mutta juoksussa ja jumpassa jää kakkoseksi? on silti hoikka. syö normaalisti, hyvä koulussa yms. nii haittaako? :)
haittaako poikia?
10
258
Vastaukset
- cdjkew
Ei tosiaan.
- non-athletic
No ei todellakaan!! Oot ihan samanlainen kun minä mut vaan tyttö. Just tollaset keillä luonne on kultaa on ihan parhaita !! (:
- mietiskelen
kiitos
- mietiskelen
mietiskelen kirjoitti:
kiitos
ja niin minustakin :33
- idioottos
Ehdottomasti haittaa, tyhmä kysymys
Minusta ainakin on vain plussaa, jos tyttö onnistuu jollain keinoin häviämään minulle liikunnassa.
- mietiskelen
okei :) / :(
lisää mielipiteitä?
- asdf1234
Kaiken maailman turhuuksii ne tytöt miettii, ei todellakaan haittaa. :D
Ei haittaa ollenkaan. Jos pidät kunnostasi huolta ja elät terveellisesti, olet kuin unelma. Sillä ei ole yhtään mitään väliä, jos tyttö ei ole notkea tai nopea jaloistaan. En minäkään ole.
- Sklibbi
Tässä justiin kuvailtiin mua aika tarkasti. Satun vaan edustamaan toista sukupuolta.
Mainittakoon sitten ittekkin, jos varsinainen fyysinen kunto on se ainoa miinus kenessä tahansa, tuskin ketään haittaa. Se lienee kaikista helpoin korjata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.832804- 651088
Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.200932Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa85876Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau4855- 34840
Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti39839- 52816
- 43805
- 41788