Erittäin kiva maa. Hyvin amerikkalaistyylinen. Toimiva. Siisti. Sopii kaiken ikäisille. Ihmiset mukavia, hyvin maanläheisiä. Matka pitkä, muttei mahdoton. Paljon nähtävää ja tehtävää. Ei mikään halpa maa kuitenkaan.
Omasta reissustamme voi lukea täältä, jos kiinnostaa: www.menopaalla.blogspot.fi
Voisin hyvinkin laskea nuoren vuodeksi kokeilemaan työntekoa. Järki päässä nyt pitää olla kaikkialla maailmassa. Ennenmmin kuitenkin tänne kuin esim. Intiaan.
Oltiin juuri 3 viikkoa Ausseissa jouluna 2013
Just arrived
1
272
Vastaukset
- ...
Olin myös Ausseissa samoihin aikoihin kuin te. Olin siellä 4,5 viikkoa. Huomasin myös heti miten amerikkalaistyylinen se oli. Itse USAssa asuneena tämä pisti silmään. Kyllä, siellä on siistiä ja tietenkin kaunis luonto, eläimet sekä ilmastko kiehtoo! Aussit ovat ystävällisiä, mutta eivät kaikki täysin luotettavia niinkuin ei muissakaan maissa. Ja kyllä, siellä on tosi kallista. Mutta heillehän hinnat eivät tunnu niin isoilta koska heillä on myös hyvät palkat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682560
- 612506
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91410- 151332
- 381193
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81137- 251066