Joskus -70-80 luvulla radiossa, kun olin lapsi, soi usein laulu nimeltä Lähtevien laivojen satama. Sen lauloi nainen, jolla oli tosi erikoinen ääni. Ja sitä laulua ei löydy mistään! Oon yrittänyt selvittää sitä artistia, mutta on kyllä kadonnut ihan maan alle. Kuka muistaisi saman artistin ja etenkin sen, mikä hänen nimensä on? Sellainen koruttoman kuuloinen artisti, joka lauloi ilman vibratoääntä, aika pienieleinen säestys.
Lähtevien laivojen satama
päve
4
152
Vastaukset
Oliskohan Vera Teleniuksen laulama, sillä ainakin on semmonen "erilainen" ääni.
- päve
Ei ollut Telenius.... Teleniushan oli tämä "Miljoona ruusua" nainen jolla sitä vibratoa riitti äänessä. En muista mitään muita kappaleita, joita tämä artisti olisi esittänyt.
No kelpaiskos Arja Havakka
- M77tre1
-Vuonna 1975 sen on esittänyt Bardit levyllä Hovirunoilijat.
-Vuonna 1985 sen esitti Mirja Lavonen, Suomen punaisen ristin levyllä, nimeltä Ihmisyyden puolesta.
Muitakin esittäjiä on, mutta tarkoitit varmaan juuri tuota Mirja Lavosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164