Joskus -70-80 luvulla radiossa, kun olin lapsi, soi usein laulu nimeltä Lähtevien laivojen satama. Sen lauloi nainen, jolla oli tosi erikoinen ääni. Ja sitä laulua ei löydy mistään! Oon yrittänyt selvittää sitä artistia, mutta on kyllä kadonnut ihan maan alle. Kuka muistaisi saman artistin ja etenkin sen, mikä hänen nimensä on? Sellainen koruttoman kuuloinen artisti, joka lauloi ilman vibratoääntä, aika pienieleinen säestys.
Lähtevien laivojen satama
päve
4
197
Vastaukset
Oliskohan Vera Teleniuksen laulama, sillä ainakin on semmonen "erilainen" ääni.
- päve
Ei ollut Telenius.... Teleniushan oli tämä "Miljoona ruusua" nainen jolla sitä vibratoa riitti äänessä. En muista mitään muita kappaleita, joita tämä artisti olisi esittänyt.
No kelpaiskos Arja Havakka
- M77tre1
-Vuonna 1975 sen on esittänyt Bardit levyllä Hovirunoilijat.
-Vuonna 1985 sen esitti Mirja Lavonen, Suomen punaisen ristin levyllä, nimeltä Ihmisyyden puolesta.
Muitakin esittäjiä on, mutta tarkoitit varmaan juuri tuota Mirja Lavosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2781218Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022