Voisko joku kertoa kun olen hankkimassa itselleni 2 sukarapua ja oon kuullut että kaikki niitä isommat kalat syö akvaario rapuja niin tietäiskö joku sukarapua pienempää kalaa? kun jos olisi joku pienempi kala niin haluaisin myös semmosen minun akvaarioon :)
sukarapu ja kala
2
1965
Vastaukset
- thl
minulla on ainakin kirsikkasukarapuja akvaarioissa, joissa on platyja, miljoonakaloja, mustamolleja, taistelukaloja ja monneja eikä ongelmia ole ollut.
- Reetta20
Ensinnäkin, sukarapu on eläin joka viihtyy ryhmässä, ota niitä siis enemmän kuin kaksi. Jos sinulla on vain kaksi sukarapua altaassassi, tulet tuskin koskaan näkemään niitä ellei kyseessä sitten ole nanoakvaario, johon onkin sitten mietittävä kalasto todella tarkkaan.
Runsaalla kasvillisuudella saa sukaravut pärjäämään isompienkin kalojen kanssa. Runsas kasvisto siis tarjoaa ravuille hyviä piilopaikkoja. Minulla on kirsikkasukarapuja altaassa jossa on neontetroja, keltakääpiöahvenia, rusokirjoahvenia (nuoria) ja partamonni. Yhdenkään kalan en ole nähnyt rapuja syövän, tai niistä edes suuremmin kiinnostuvan, saa nähdä mitä käy kun rusokirjot kasvaa.
Toivottavasti vastauksestani oli edes jotain apua! :)
http://reetansekametelisoppa.blogspot.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937