Maantaina olisi ollut ajoajan viimeinen päivä
joten tosissaan joutuivat arvoa miettimään.
Auto on -89 Daimler Double Six, kilometrit 80 tkm
ja kunto on hyvä. Saksassa auto on kuitenkin paperien mukaan ollut Jaguar XJ12 ..?
Tullausrvoksi määrättiin 13100€ josta veroja
kertyi 4522€. Hieman vähämmällä pääsin kuin
olin laskeskellut. Noh, jäipähän rahaa ostaa
uusi Lucaksen Ign. amppi ...
Postia eteläisestä tullipiiristä
4
864
Vastaukset
- Mursu
Hyvä homma, ettei mennyt pitkäksi. Taisit saada edullisen Daimlerin, onneksi olkoon!
- Vastatuuli
Hei !
Onnittelut hienosta autosta ja lisäksi sait kohtuullisen veronkin ! Oman kokemukseni mukaan veron laskenta on varsin sattumanvaraista, mutta yhden logiikan olen huomannut - Jaguarin kohdalla he ajattelevat, että kaikki mallit ovat samanlaisia. Jaguarin tuontia harkitsevan kannattaa etsiä Saksasta autoa jossa on mahdollisimman paljon " mausteita" Auton kuntoon kannattaa panostaa sillä vioista ei alennusta veroon tipu. On aina mukavaa, että saamme Jaguarin harrastajia lisää ja näin saamme myös varaosapalvelua pidettyä yllä. Mukavia kilometrejä hienolla autolla. - H.E.E.
Onnea "uudelle" autolle.
Olet kyllä tehnyt aivan loistokaupat kaikin puolin. Oma Daimlerini, joka on vuotta uudempi, puolta pienemmällä koneella, 2.5X enemmän ajettu ja itseasiassa rumemman näköinenkin, sai verotusarvoksi muistaakseni 16400€. :)- sovereign12
kesällä tuli verot...reilu 6000eur ja arvo 17500eur.
auto -89 xj12 sovereign 150 000km. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043364
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201913- 691896
- 381847
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337