Siellä missä meri ja taivas kohtaa
mihin maailman äänet eivät kuulu
siellä sinut kohtasin
harmaat pilvet katosivat
eikä aurinkokaan ollut enää musta
minä pukeuduin valkeaan viittaan
ojensin käteni sinulle ja olimme yhtä
sinä
minä
meri ja taivas
iättömyyden portilla
Musta aurinko
8
249
Vastaukset
Kaunis kuvaus hetkestä, jolloin aika pysähtyy :)
- Liona2
Kiitos ja kiva kun pidit!
- Cee....
Kaunista!
Runon herkkä unenomaisuus muotoutuu sisäisen sanoman avaruuden ja vapaan tunnelmallisuuden kautta mielikuvien sielukkaaksi maisemaksi.
Tämän runon omaksi maisemaksi.
Tunnelmaltaan avaraksi rauhalliseksi, jopa syvällisen rauhalliseksi hetkeksi.
Hetkeksi, jossa ei rajoja ole. Ei rajoja, eikä aikaa. On vain tunnelma, jossa meri, taivas, sinä ja minä kohtaavat.
Tunnelma, jossa asuu onnellisuus. Se tunnelma, jonka lukija aistii runosi sieluna.
kauniin herkkä runo, jolle on suorastaan vääryys, lähteä sitä kommentoimaan, mutta olisi vääryys kirjoittajaa kohtaan olla kiittämättä tälläisestä hetkestä, jonka runosi tarjoaa.
Kiitos Liona.
Ceero- Liona2
Kiitos Ceero! Onhan se aina kivaa saada kommenteja varsinkin
positiivisiä vaikka kyllä otan mielelläni vastaan rakentavia kommentajakin.
Elämää yhdessä luonnonpoluilla kasvollisina yhteen kietoutuneena ja siinä nähdä kuin tuntea itsensä mielenliikkeinä aistia elämän eri kirjot.
Luonnolla on omat liikkeensä ja värinsä,aivan samoin kuin ihmisten tunneliikkeet syvällä sydämessään,sillä luontokaan ei ole kasvoton,puhumaton eikä tunnotonkaan kun sen vain ymmärtäisimme.
Rakkautta,surua kuin ylevää tunnekuohua millä tavoin kuin liikkein kukin omaa elämäänsä kuljettaa,niin tekee luontokin omalla tahollaan kuin kiinni pitäen elämänjuuristaan.
Olemme yhtä kuin eroittamattomat,ei toinen ilman toista että juuremme syvällä maassa,joista tuhkasta nousee uusi versoava taimi.
Runosi puhuu syvästä tunteesta,niin ihmisen tunnoista kuin luonnon vuoropuhelusta jotka ovat tavallaan kietoutuneet yhteen ; puhumaan että kokemaan samankaltaisuutta elämän syvyydestä ja kantavuudesta - hetkien vaihtelevaisuudesta elämän kulusta.
Runo - joka ansaitsee oman huomionsa !- Liona2
Kaunis kiitos dolan kommentistasi!
Liona2 kirjoitti:
Kaunis kiitos dolan kommentistasi!
Onko eroa Liona 1 ja 2 ... "pyyntö kerhooni" jakamaan runouden kuin elämänkin valo ja varjopuolia !
Hyvää Maaliskuuta sataneen lumen kera !- Liona2
dolan kirjoitti:
Onko eroa Liona 1 ja 2 ... "pyyntö kerhooni" jakamaan runouden kuin elämänkin valo ja varjopuolia !
Hyvää Maaliskuuta sataneen lumen kera !Moi dolan ja anteeksi aivan liian myöhäinen
vastaukseni. Se ero Liona 1 ja kahdessa on että olen rekkaantunut Liona1 mutta jos vastaan rekkaamattona joudun käyttämään Liona2 koska kone sanoo että nimimerkki on jo käytössä eikä auta että se on oma rekattu nimimerkkini. Hyvää kevään jatkoa sinulle/Liona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768