Tunnustakaahan nyt sekä miehet että naiset, että katseletteko uimahallissa koskaan sillä silmällä esim sammakkoa uidessa veden alla vastakkaista sukupuolta "sillä silmällä", jos kroppa miellyttää?:)
Itse nautin katsella jos erittäin mielelläni naisia (olen kait sitten pervo) jos oikea namu tulee vastaan:)
Silmänruokaa uidessa uimhallissa
7
539
Vastaukset
- josjakun
Tota.. mitäköhän oikean näet siellä veden alla, palan uikkarin kangasta vai käytkö jossain naku-uinnissa?
- Pullottaa pillut
Ei se pervoa ole että tarkkailee naisia ja mielikuvitus laukkaa... Aina arvuuttelen minnäin että minkä lainen on torttu...
- Holy shit
TORTTU??? Se on yleensä semmoinen ruskea. En tosin ymmärrä, miten se tähän liittyy.
- milla2
Olen urheilullinen, hyväkroppainen nainen joka ui paljon. Katson kyllä mielelläni jos on jotain katsottavaa ja huomaan että silmät seuraavat minuakin.
Pari täsmentävää kommenttia : ensinnäkään sammakkoa ei enää uida, se on vapaa-uintia. Jos ui oikealla tekniikalla niin hankala on katsoa muita uimareita koska pääsääntöisesti pää on vedessä ja vain joka kolmannella käsivedolla otetaan happea. Ei siinä paljoa ehdi katsastella ympärilleen :D Niska on varmasti jäykkänä jos kovin keskittyy katselemaan muita uimareita. - herra 47
En ikinä katsele vastakkaista vaan omaa sukupuolta.
- Voi ei
Sulle ei pitäs myydä uimalaseja. Ärsyttää kaikki miesten seksuaaliset ajatukset jos jossain on ihoa esillä. Ihmiset kuntoilevat uimahallissa.
- iuiotyioty
Joo 10-vuotiaana koululaisena, kun vielä uin "sammakkoa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742872
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171629- 201580
- 181464
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239