Olen 16v poika ja minua on tässä viimeisen puolen vuoden aikana vaivannut outo tunne päässä. Tunne oli aluksi sellaista, että jokapuolella päätä tuntui välillä ihmeellinen aaltoileva tunne (vaikea kuvailla.) Nyt kuitenkin se on pääosin loppunut ja otsani yläpuolella on alkanut tuntua todella ahdistavalta sekin on vähän aaltoilevaa tunnetta, mutta minun on sen takia pakko hieroa todella usein otsaani tai vähän ns. koskettaa, jotta tunne taas hetkeksi lähtisi. Hetken päästä se kuitenkin taas palaa uudelleen... Onko kellään mitään ajatuksia mitä pitäisi tehdä vai tietäisikö joku mistä tuo tunne oikein johtuu?
Päässä tuntuu oudolta
3
202
Vastaukset
- kevyt olo päässä
Valitettavasti en osaa auttaa, mutta mulla taasen on ollut jo jonkin aikaa oudon "kevyttä" tunnetta päässä. Välillä tuntuu niin oudon tokkuraiselta ja sellaiselta kuin taju lähtisi, mutta ei ole ikinä lähtenyt. Syödessä tuntuu myös oudolta kun tuntuu etten tuntisi päätäni (?!) ja nieleminen tuntuu siksi inhottavalta. Tuntoaisti kuitenkin on ihan normaali.
En tiedä voisiko olla jotain psyykkisperäistä, kun mulla oli joskus pari vuotta sitten samanlaista, katosi kestettyään noin vuoden, ja palasi taas vähän aikaa sitten.
Ehkä me molemmat vain mietitään liikaa näitä tuntemuksia? - kevyt olo päässä
Valitettavasti en osaa auttaa, mutta mulla taasen on ollut jo jonkin aikaa oudon "kevyttä" tunnetta päässä. Välillä tuntuu niin oudon tokkuraiselta ja sellaiselta kuin taju lähtisi, mutta ei ole ikinä lähtenyt. Syödessä tuntuu myös oudolta kun tuntuu etten tuntisi päätäni (?!) ja nieleminen tuntuu siksi inhottavalta. Tuntoaisti kuitenkin on ihan normaali.
En tiedä voisiko olla jotain psyykkisperäistä, kun mulla oli joskus pari vuotta sitten samanlaista, katosi kestettyään noin vuoden, ja palasi taas vähän aikaa sitten.
Ehkä me molemmat vain mietitään liikaa näitä tuntemuksia? - kevyt olo päässä
Ehkä me molemmat vain mietitään liikaa näitä tuntemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279