Saako miehen palauttaa jos tämä osoittautuukin täysin erilaiseksi mitä antoi kuvaa?
palautusoikeus
11
384
Vastaukset
- aviosiippa 40 v
Totta maar! Keneltäs otit? Tiedät, kenelle palautat ...
Jos on avokki, vasta otettu ja huonoks havaittu, niin eikun kiertoon vaan, mitä tuota kauemmin katselet! - palautusoikeus?
Miehen voi aina palauttaa, lasta ei.
- en ota vastaan
Joo mutta palauttaa minne?
Minä en ainakaan sitä vanhaa raatoa enää huoli, joten kärrää vaikka kaatopaikalle! - Kyllä mami hoitaa
Entiselle tuskin kelpaa enää, mutta äidilleenhän sen voi postittaa pikapakettina - tosin Itella oli kait kieltäytynyt kuljettamasta ihmisiä..
- taitaa olla kohta
palstan seuratuin ketju
erittäin moni toivoo että joku tuon tiedon on saanut ja luovuttaa sen eteenpäin 8) - Ekokemille vaan
Se on ongelmajätettä.
- mun mielestä
saa
- Palautusehdoissa
pätee yleensä sääntö, että se on tehtävä määräajassa ja
palautuksen kohdatta ei ole saanut käyttää. - ei palautusoikeutta
Vie kierrätyskeskukseen, ansaitsemaansa seuraan, romujen sekaan. Kirppis liian hieno paikka sille.
- manuaali
Oletko varmasti noudattanut käyttöohjetta? Jos mies ei toimi odotetulla tavalla, saattaa olla, että nainen toimii väärin. Jos mies on kommunikaatiokykyinen, häneltä voi itseltääkin kysyä, millä keinoin hän toimii parhaiten.
- kyllä voit
30 päivää ja rahat on takaisin tilillä! muista mainita palautuksen syy ja haluatko vaihtaa tuotteen uuteen ilman samoja ominaisuuksia tai uusilla lisävarusteilla :))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319