Olin tos vklp poikaystävän kaa meil ja oltii siin sit vedetty muutama bisse ja oltii siin vähä hiprakas ja veli oli kans ottanu muutaman ja porukat oli mökil. No meil sit poikaystävän kaa katottii yks leffa ja mentii sit mun huoneesee makoilee ja broidi oli siin viereises huonees ja poikaystävän kaa alettii siin sit vähä pussailee ja hyväilee toisiamme ja broidi sit tais kuulla sen ku poikaystävä lähti siit sit himaa nii menin sit huoneeseeni ja aloin vähä sormettaa ja broidi vaa tuli huoneesee ja niiku tuli siihe jalkoje välii ja oli sillee et ei oo varmaa sua hoideltu pitkää aikaa ja alko nuoleen.mä sit siin aika kännis en älynny sitä et ois pitäny estää vaa annoin mennä loppuun asti.ja nyt veli koko aja inttää et haluu taas nuolla
Mitä mä ny teen sille?
isoveli sit päätti tehä näi
voi vittu
4
973
Vastaukset
- järjen ääni
Sanot sille vaikka että teit tänne hyvän trollin? ^.^
- ghjfkioypjcpgcjckucucjuu
Olit vitun kännissä miten muistat ton vai onko trolli.
- Toivottavasi...
Siis vain nuoli sua?
- Luuseri oot
Niin tai sit lopetat juomisen jos pari bissee nousee päähän ? :D Mee mehulinjalla kun ei pää kestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881587
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151471- 981390
- 1191285
- 691260
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n258987- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18935- 37917