Moikka kaikille
Mä oon kymppiluokkaa käyvä 16-vuotias tyttönen. Mä paastoan tosi usein ja sit syön pakosta. Jonka jälkeen meen vessaa oksentaa tai mukamas lenkille ja sit oksennan siel olles. Oksenteluu on jatkunut muutamia kuukausia. Oon kertonu tästä vaa yhdelle hyvälle kaverilleni. Vanhempanikaan eivät tiedä ja paras ystävä jätti minut. Oon siis tän kaa ihan yksin.
Sairastanko minä Bulimiaa vai mitä tämä on?
ps. Minulla on myös kaksisuuntainen mielialahäiriö ja paniikkihäiriö.
Onko tämä bulimiaa....?
Maruzellaaah
3
155
Vastaukset
- omgtapsa
on tossa ainaki bulimian oireita :/
- maruzellaaaah
Mitä mu pitää tehä kertoo jollekki
- helpyourself
maruzellaaaah kirjoitti:
Mitä mu pitää tehä kertoo jollekki
juttele terveydenhoitajalle/vanhemmille asiasta. yritä lopettaa tuo touhu ennen kuin se jatkuu pitempään milloin siitä on vaikeampi päästä eroon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728