Pitäisi päästä puhumaan tyttären kanssa asioista , joista hän ei tiedä mitään Esim. mitä tapahtui hänen lapsuudessaan . Aika rientää ja minusta voi pian aika jättää ,eikä kukaan ole kertomassa hänelle näitä asioita ,koska kukaan ei tiedä .VAIN MINÄ HÄNEN ÄITINÄÄN TIEDÄN .Liian paljon valheita on tytär joutunut kuulemaan . Siksi hänen täytyisi tietää KAIKKI . Viimeitään sitten,kun hän on 40-50 vuotias se tuska ja paha olo ja epämääräinen "möykky" tulee sisimpään ,eikä sille löydy selitystä, on vain epämääräisiä muistikuvia. Hän tarvitsisi apua nyt Mutta kuinka voin auttaa ,kun hän on katkaissut välinsä minuun ?
VÄLIT POIKKI TYTTÄREEN
MURHEELLINEN ÄITI
2
265
Vastaukset
- minä
Kirjoita kirje.Ja kerro,jos sinulla oli tyttäresi lapsuuden aikana vaikeuksia,jotka vaikutti sinun ja tyttäresi väleihin.Ehkä hän ymmärtäisi ja antaisi anteeksi.
- tytär66
Oliskohan väärä palsta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319