Instrumentariumin muyyjät tuntuvat pitävän asiakkaita itsestäänselvyytenä. Heillä ei näytä olevan edes alkeellisia käytöstapoja. Tilasin piilolinssit verkkokaupasta. Toiseen silmään piti tulla eri vahvuus kuin toiseen mutta tulikin molempiin sama. Olin mieleastäni valinnut omasta reseptistäni eri vahvuudet. Menin liikkeeseen valittamaan ja myyjä soitti verkkokeuppaan. Siinä he sitten nenäni edessä naureskelivat että olen tilannut väärin. Myyjä ei kuitenkaan vaivautunut selvittämään kanssani miksi tilaus oli mennyt väärin.
Nyt sain postissa uuden paketin, joka oli päivälinnsejä vaikka olin palauttanut kuukausilinssit. Ohessa tuli kirje jossa luki että täässä uudet linssit VÄÄRIN tilattujen tilalle. Ei mitään yhteystietoa yms. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
Instrumentarium
2
321
Vastaukset
- Anonyymi
Ennen huoltoasemalta sai halvalla lasit, joilla näki hyvin. Nyt tästä on tehty ryöstöbisnestä.
- Anonyymi
Edellä manittu toimintatapa ei ole pelkästään Instrumentariumin ongelma. Niitä on myös muillakin ketjuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096