Työhakemus idea

Dypper

Hei. Olen tekemässä kesätyöhakemusta erääseen yritykseen lähiseudullani ja mieleen tuli että voisin käyttä graafisia taitojani siinä. Eli meinasin että tekisin työhakemuksen photoshopilla ja lähettäisin sen työnantajalle. hakemukseen tuli kaikki tiedot ja muut jutut mitä siihen kuuluukin mutta käyttäisin myös grafiikkaa hyväksi. Mitä mieltä olette ideasta? Onko se syöpä vai loistava idea?

1

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesaduuni_anna

Moiks!

Heitän oman mielipiteeni kehiin:
      Työhakemuksen ensimmäinen tehtävä on erottua mahdollisesti satojen muidenkin hakemusten joukosta positiivisesti esille tavalla tai toisella. Sen pitää olla jotenkin mielenkiintoinen päästäkseen jatkoon.

Sinun tapauksessasi ensimmäisenä herää kysymys millaiseen työpaikkaan olet hakemassa? Työhakemuksen persoonallistaminen hyvällä maulla laaditun grafiikan avulla voi olla mahtava tapa erottua joukosta, jos haet töihin mainostoimistolle tai mahdollisesti johonkin muuhun luovan alan työpaikkaan. Jos olet hakemassa johonkin muunlaiseen työhön niin kehottaisin miettimään tarkasti tuoko grafiikka jotakin lisäarvoa hakemukseesi työnantajan näkökulmasta katseltuna vai onko se turhaa kikkailua. Voiko grafiikka herättää jopa jotakin negatiivisia ajatuksia sinusta työnhakijana (haihattelija, ohjeista piittaamaton oman tien kulkija, keskittymisvaikeuksinen yms. Ehkä huonoja esimerkkejä, mutta saat varmaan kiinni ideasta? :D)

Itse en laittaisi grafiikkaa esim. pankkityöhön tai kaupankassalle hakiessani. Puntaroi tarkkaan ja iske sitten hyvällä strategialla!

KesäduuniAnna
      www.4h.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe