Kommentoikaa ratsastuskouluu katrin tallia liedenpohjassa... Käyn siellä itse ratsastamassa 2 kertaa viikossa. On iha best paikka!!!!!
katrin talli
9
714
Vastaukset
- minä vaa
Kannattaa kokeilla Katrin tallia. katri on saanut koulutuksen talli on moitteettomassa kunnossa ja hevoset ovat yli 12vuotiaita mutta alle20 vuotiaia. Opetus on hyvää ja mahtavaa.
- alottaja
Tarkottao vai liedenpohjan tallia katrin tallia!!?? Ope ei oo saanu koultusta
- Tyttööö
Ei on saanu koulutusta. :/ Huono homma.
- 65462
PARHAIN TALLI MAAILMASSA!!!! Käyn itse siellä hoitamassa hevosta nimeltä Afroride lyhyt nimi on Aro.Tykkään leireistä siellä ja muuten ratsastuksesta ja hevosten hoitamisesta.
- Ahajuujaa
:/ :(
- 175
paras talli! :) oikeen viihtyisä ja hepat on kivoja
- Ratsastajaoon
Itse en tykkää tästä tallista. Itse kun tahdon kehittyä niin juu... Sopii sellaisille ratsastelijoille, jotka haluavat ainoastaan käydä ratsastelemassa vähän. Sitten taas jos haluaa oikeasti kehittyä kunnolla ja tulla hyväksi ratsastajakdi niin en suosittele tätä paikkaa. ;(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295