Kysyisin vähän kokeneemmilta, esim. 18v, mitkä olivat kovimmat juhlasi? Koulujenloppu? Abiristeily?
Entä mitä tapahtui? Menikö meno liian rajuksi?
elämäsi kovimmat bileet?
11
419
Vastaukset
Kahden kaverin kanssa mun 19-vuotis kerpalot yökerhos :)
- loyhgjhfjfk
Okei :) No mitä siellä tapahtui? Menikö liian rajuksi? Vai oliko vain riehakasta hauskanpitoa?
loyhgjhfjfk kirjoitti:
Okei :) No mitä siellä tapahtui? Menikö liian rajuksi? Vai oliko vain riehakasta hauskanpitoa?
Kehem.. Paljon alkoholia, tanssimista, seksuaalista kiusaamista (:'D) ja melkein hairahdus takaisin naisten puolelle :D
- Kliuigkifir
nier kirjoitti:
Kehem.. Paljon alkoholia, tanssimista, seksuaalista kiusaamista (:'D) ja melkein hairahdus takaisin naisten puolelle :D
haha :D
- KKKKKKO
Nohm, rantabileis yksi kuoli, kun löi päänsä kiveen kännissä ja hukkui
- olkththt
Noita sattuu aina sillon tällön... ikävää
- kylmasyomi
2 vuoden sisällä ollu näitä bileitä ympäriinsä mis sohvat lentelee partsilt ja porukka ryyppää ja spreimaalailee sisällä seiniin,oon käynykahissa espoossa, oli muute hauskaa
- tuomas''
Kovia bileitä oli monta, mutta ne vei elämän vain alamäkeen.
Mutta sitten löysin tielle, joka johtaa Jumalan luo ikuiseen elämään.
Katsokaa seitsemän kolumbialaisen nuoren todistus Taivaasta ja Helvetistä:
http://www.divinerevelations.info/documents/7_jovenes/finnish_7_youths_hell.htm- tuomas"
Luemme aina isäni kanssa raamattua samalla kun otan häneltä suihin!
- sekopää
Oltii viime vuon korsos yhis bileis meininki oli vitu jees mut yhtäkkii paukkii jotai jengii pesareiden kaa ja rupee hakkaa porukkaa.
Kunnon orgiot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279