Pitäis lukea pääsykokeisiin ja keskittymiskyky on kadonnut täysin. En muista milloin olisi näin paha tilanne ollut. Lääkkeet oon jätättäny jo syksyllä kaappiin ja loppu vuosi meni hyvin ilman niitäkin.
Nyt ilmeisesti päivän piteneminen ja varsinkin telkassa pyörivät Olympialaiset on saanut sukat pyörimään jalassa, eikä lukemisesta tule mitään. Oon kyllästynyt totaalisesti himassa pykimiseen ja lukemiseen. Nytkin tekisi mieli riipasta kännit ja lähteä baariin mellastamaan. Oma saamattomuus vituttaa, kai se on aloitettava lääkkeiden popsiminen uudestaan vai onko jotain vinkkejä?
Keskittymiskyky kadoksissa.
Vajakki
2
198
Vastaukset
- kajaki
syö
liiku
nuku
rentoudu
ulkoile
ADHD ja ADD sairauksien ravitsemushoito!
http://personal.inet.fi/koti/remeli/laakkeet.htm#ADHD_ja_ADD_sairauksien_ravitsemushoito- Ihme jeesustelua
no olihan neuvoja, kai nyt jokainen syö, liikkuu ja nukkuu.. rentoudu? mitä vittua toikin tarkoittaa? Pullo viinaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337