Ikäraja Dubaihin

onkohan totta

Tjäreborgin kohdefaktassa on tieto, ettei Dubaihin saa matkustaa alle 21-vuotiaat ilman aikuista. Onkohan tämä totta? En löydä mistään muualta netistä samaa rajoitusta. Tyttäreni on lähdössä ensi viikolla Dubaihin kaverinsa kanssa. Molemmat ovat vasta 19-vuotiaita.

4

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mnbvcasderwq

Kyllä saa, siis Dubaihin.

• onko tietoa

Nyt löytyi maininta asiasta finnmatkojenkin sivuilta. Voi ei...

• melko varma asiasta

Ei kyllä pidä paikkaansa, Tjäre ja Finn ovat lukeneet väärin ohjeet. On niiden sivuilla ollut ennenkin ihmeellyyksiä, jotka eivät pidä paikkaansa.
      Minun tytär on ainakin päässyt Dubaihin toisen nuoren kanssa ja pääsivät takaisin kotimaahankin. Koskaan ei myöskään viisumivirkailija ole kysynyt lapsiltani kenen kanssa matkustavat, tiskillehän ei mennä koko perhe yhdessä vaan voidaan olla jopa eri jonoissakin.
      Joku lentoyhtiö voi kyllä pitää omia ikärajoituksiaan, mutta tuskin koskee Dubaihin menoa - tai en tiedä. Myös hotelleilla on rajoitteensa, ne kannattaa huomioida.
      Uskon, että pääsevät hyvin maahan ja myös kotiin. Toivotaan, että nauttivat matkasta, paikka on ainakin upea. Muistavathan pukeutumissäädökset.

• onko tietoa

Kiitos vastauksesta. eBookersilla ei tiedetty mitään ko.rajoituksesta. Varmistivat asian vielä tyttöjen hotellista. Pukeutumissäädöksiä ovat yrittäneet miettiä pakatessaan. Toivottavasti tosiaan ei tule mutkia tyttöjen matkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2713
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2654
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      40
      1203
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe