Kyllä nuo ruotsalaiset on hyurjia

Saabbisti

Eikä pelkästään autot vaan myös urheilijat ovat parasta premium luokkaa. Ja Kallahan on melkein suomalainen, että pakko kai täs on ostaa uus Saab, on ne niin hyviä nuo ruotsalaiset.

16

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siis kiinalaiset

Saab on nykyään täysin kiinalainen auto.

• uteliaana..

Tuotanto tapahtuu tälläkin hetkellä Trollhättan-nimisellä paikkakunnalla. Missähän päin Kiinaa se on?

• 9696969696
        uteliaana.. kirjoitti:

Tuotanto tapahtuu tälläkin hetkellä Trollhättan-nimisellä paikkakunnalla. Missähän päin Kiinaa se on?

Onko BMW sitten Usa:lainen kun sitä sielläkin valmistetaan?

• kemppalainen
        9696969696 kirjoitti:

Onko BMW sitten Usa:lainen kun sitä sielläkin valmistetaan?

En tiedä BMW:stä, mutta NEVSin tiedotteiden mukaan Saabissa on nyt enemmän ruotsalaisia alihankintaosia kuin GM:n loppuvuosina.

• Saab Scandinavia
    • Saab China
      • Saab World Wide

Siinä tehdään sähkösaabbia Trollhättanissa, akut näyttää olevan osin keskellä ja takahuslarissa.

Täältähän eSaabit leviävät pääasiassa Eurooppaan ja muita varten uusia tehtaita perustetaan mm. Kiinaan, Jenkkeihin, Australiaan, Kaukoitään, Saudi-Arabiaan ja Etelä Amerikkaan sekä Afrikkaan. Ynnä Uuteenkaupunkiin.

• Saab China
        Saab World Wide kirjoitti:

Siinä tehdään sähkösaabbia Trollhättanissa, akut näyttää olevan osin keskellä ja takahuslarissa.

Täältähän eSaabit leviävät pääasiassa Eurooppaan ja muita varten uusia tehtaita perustetaan mm. Kiinaan, Jenkkeihin, Australiaan, Kaukoitään, Saudi-Arabiaan ja Etelä Amerikkaan sekä Afrikkaan. Ynnä Uuteenkaupunkiin.

Kun myynti on parhaimmillaan yksi auto päivässä, ei siihen kovin montaa tehdasta tarvita, eikä itse asiassa yhtäkään tehdasta montaa kuukautta.

• faktaa...
        Saab China kirjoitti:

Kun myynti on parhaimmillaan yksi auto päivässä, ei siihen kovin montaa tehdasta tarvita, eikä itse asiassa yhtäkään tehdasta montaa kuukautta.

Aikaansa edellä. Meilläkään ei ole kummallakaan varaa ostaa e-autoa. Ei Sinulla eikä minulla.

• Saab China

Minulla kyllä on, mutta en osta, enkä ainakaan Saabia, jos sellainen joskus tehdään.

• Tuleva eSaabbisti

Minä taasen ostan Ruotsissa tehdyn sähköSaabin. Ruotsalaiset tekee laatuautoja.

• kyllä ne
        Tuleva eSaabbisti kirjoitti:

Minä taasen ostan Ruotsissa tehdyn sähköSaabin. Ruotsalaiset tekee laatuautoja.

Kyllä ne kiinalaiset osaa, harmi kun kukaan ei halua ostaa Saabia.

• Made in Sweden
        kyllä ne kirjoitti:

Kyllä ne kiinalaiset osaa, harmi kun kukaan ei halua ostaa Saabia.

Kyllä minä haluan ostaa Saabin. Premium Saabit tehdään Ruotsissa. Ruotsi sijaitsee Suomen länsipuolella. Ostan sieltä.

• gs birotor
    • eSaabbisti

Norjassa ja Virossa myydään paljon sähköautoja, Ruotsi ja Suomi tulee perässä.

• gs birotor

Kuten sanoin nekin myydään vain sen takia, että valtio tukee ostoa.
        Esim norjassa sähköauto on autoverosta ja alvista vapaa, jolloin Tesla on halvempi kuin mikään 5-sarjan bemari, vertaa noiden hintoja suomessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2560
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      61
      2506
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1410
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1193
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1137
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe