Onko tietoo reitistä?
Valkeala f cup
25
528
Vastaukset
- jo reitin kiertänyt
kyllä on!
- keturi
Onks tänävuonna reitille jätetty yhtään ´tiesilmää´kouluttavaa paikkaa,kuten männävuonna?
- Rungistermaster
On.
- reittipiilossa
Kuules nimimerkki ''bemari'', kun mä en sulle täällä voi reitiksi nyt muuttua.. eihän se yhteiskunta nyt sillee pyöris, että me kaikki tietäisimme reitin......aivan aivan, eikö niin?
- Listo Rupi
Huhujen mukaan Seijainen olis ykkönen ja kakkonen olis rautaniemi ja kolmonen olisi vennivaaran raviska. .... ykkösellä on Risto Burin mesta vuonna -89,sellainen alamäkeen kiristyvä vasen.
Listo Rupi kirjoitti:
Huhujen mukaan Seijainen olis ykkönen ja kakkonen olis rautaniemi ja kolmonen olisi vennivaaran raviska. .... ykkösellä on Risto Burin mesta vuonna -89,sellainen alamäkeen kiristyvä vasen.
Vitsimestari varmisti rautaniemi älyttömyydellään, että tämän kisan reitti tulee tällä ennakkoon jakoon.
- kaljahattu
reittimestari kirjoitti:
Vitsimestari varmisti rautaniemi älyttömyydellään, että tämän kisan reitti tulee tällä ennakkoon jakoon.
Toni geen kanssa päätettiin eilen saunasa ettei reittiä julkaista muille kuin pavelle
- Kaljahattu
reittimestari kirjoitti:
Vastaa reittimestari huutosi, vai toimiiko burin paikka rautaniemellä sittenkin?
- Toni G
Kaljahattu kirjoitti:
Vastaa reittimestari huutosi, vai toimiiko burin paikka rautaniemellä sittenkin?
Rautaniemessä toimii se vanha Lammen paikka,kilometri ekasta välitiestä,sellainen alamäkeen kiristyvä oikea.
- Hankkijan lippis
Mut pave kertoo sen mulle.
- ei jaksa
aina täällä joku pelle höpisee siitä rautaniemen pätkästä. ja putous on paska ohjelma. retitti jakoon
- Toni G
Kilpailu perutaan. Tulokset arvotaan valuan saunaillassa kaljahatun toimiessa virallisena valvojana.
- hiihto on pop
Älkää enää vaivako päätänne reitistä,Hankis j Valkeala perutaan.
- oppelit
Näin ikävästi taitaa olla Lämpöä luvassa koko ensi viikoksi. Lopen sprintti jo peruttiin :(
- ja se on
PERUTTU.
- Maajussi440
Järkenäpäätös. Tiehoitokuntien sana onneksi painaa.
- Runki for ever
Maajussi440 kirjoitti:
Järkenäpäätös. Tiehoitokuntien sana onneksi painaa.
Mikä tiehoitokuntien sana? Ei taida nyt olla tietoa ongelman laajuudesta!? Olisihan sitä reittiä voinut vaikka lyhentää? Oon kuullu huhua et siellä järjestetään seuran pikkujoulut joskus marras-joulukuussa.. Jos vaan kelit sallii.. Joukolla mukaan!
- Järkkä
Toivottavasti kaikki toppahousut poltti helvetisti bensaa (rahaa) hinkkaamalla reittiä. Ja aivan turhaan! Vituttaako...?
- "Talvirallit"
Valitettavasti joudumme ilmoittamaan että kilpailu ON PERUTTU!
Tulimme tähän päätökseen vallitsevien keliolosuhteiden ja tulevan viikon ennusteen perusteella...Parempi olla tuhoamatta teitä ja turvata niiden mahdollinen käyttö tulevaisuudessa...Myös taloudellinen tappio on näin selkeästi pienempi...
No...Ensivuonna uudet kujeet!
Nyt voipi laittaa reittiä jakoon, katotaan kenellä oikea reitti!!
- jonopyörää
Harmin paikka, että kilpailu jouduttiin perumaan. Olisi ollut varmasti jälleen hieno kilpailu, mutta eipä voi mitään näiden kelien takia. Melkeempä voisi sanoa, että tämän talven kilpailut on taputeltu tässä..
- penkalla
No montako linjavikaa olisi tänä vuonna mahtunut reittiin? ;)
- Yks vaan penkalta
Nyt saa kouvolan omat miehet olla rauhassa kun ei tarvi miettiä kuka ajaa reitillä ja kuka ei ;)
Turha nyt ikee ympäri kun porukkaa ajaa teitä läpi.
Jos itse on on ajettu ennen ja nyt viekin ajetaan!
Ja taitaapi olla et on tullu ajeltu kisoja joissa on oltu mukana;)
Tämä samaa itkijä porukaa löytyy jyväskylästä päin. Kun itse tehdään itketään ja kun ollaan katsomassa ajetaa läpi viikkoja!
Näin se vaan pojat on! - hascjuajk
Taitaapi olla suurin itkijäjoukko tuo Runki Ry: n porukka.
- Runkimestari
3 ek kuulemma semmonen paikka että piilosamiehes laski alleen.
- Reittimestarii
Sulkuajat:
1ek. 13.45-18.00
2ek. 14.00-20.00
3ek. 14.30-21.50
4ek. 15.00-23
5ek. 15.50-24
6ek. 16.00-01.00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa572235En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321714- 101524
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751519Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1051089
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979