Käyttääkö kukaan kondoomia yhden yön suhteissa?
Entä naisille tarkoitettuja suuseksin ajaksi?
kondoomi
5
436
Vastaukset
- Herrasmies 81
Nuoret käyttää kortsuja mutta aikuiset eivät nykyään käytä kun lähes kaikki naiset käyttävät pillereitä tai kierukkaa. Käytin kaksivitoseksi asti mutta, sen jälkeen naiset ovat monesti sanoneet ettei tartte koska ilman tuntuu paremmalta tai nykyään painostan niitä jos ei muuten anna paljaalla. Yhden yön jutuilla haetaan kiihkeää seksiä ja niin kuin yksi nainen sanoi, että haluaa minun tulevan häneen eikä mihinkään muovipussiin.
- Häpeä
Sä oletkin varmaan tuttu asiakas sukupuolitautien pkl:lla. Edesvastuutonta!
- Herrasmies 81
Heti aletaan syytellä tietämättä asioista mitään, en pane mitään alemman sosiaaliluokan naisia jotka käy räkälöissä ja valikoi naiset tarkkaan. Jos pillu ei ole siisti niin en pane ollenkaan. Olen käynnyt sukupuolitauti testissä, eikä mitään ole ollut ikinä.
- Nhtjkl
Kyllä se tauti voi iskeä myös ylempään sosiaaliluokkaan.
Olipa aloittajalta omituinen perustelu paljaalta panemiseen.
- ukko42vee,.
En oo koskaan pannut kortsun kans, kun silloin ei seiso. Em. syystä en oo kyllä kovin paljon pannut muutenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337