Hei! Haluaisin ostaa mäyräkoiran osamaksulla. Ei karkeakarvaista. Tulisi ihan
minun ja poikani kaveriksi niin kotiin kuin lenkille en ole viemässä näyttelyyn, vaan
tosiaankin ihan perheenjäseneksi tulisi.
Yhteystiedot: Sähköpostini on henripintamo@hotmail.com ja puh.nro 046-6800 999
M: Mäyräkoira hakusessa
4
162
Vastaukset
- kilttikarkkari
Minulla olisi mut harmi kun on karkkari. Koira on näyttelyt minun puolesta jo hoidettu ja menestynyt. Terveellä päällä varustettu ja muutenkin terve koira jolle etsin uutta kotia.
- ei noin
Eläimiä ei koskaan pidä myydä osamaksulla. Jos ei ole varaa ostaa koiraa käteisellä miten on varaa ylläpitää sitä - ruuat, vakuutukset, eläinlääkärin kulut jne?
- kyllä noin
Älä lässytä. Osamaksu on hyvä ja paljon käytetty maksumuoto myös koirakaupoissa. Siksi Kennelliitolla on valmis kauppasopimuspohja osamaksukauppoja varten.
- Heikki P
Ostan lk. Mäyräkoiran, papereissa
P. 045-1751750 heikki.parviainen@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1103449Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362061- 1472003
- 1041961
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881452- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220