Tietääkös joku onko t.koskella mitään paikkaa missä voisi käydä ratsastelemassa? Mitään virallista tallia ei ilmeisesti tällä hetkellä ole mutta opetusta en tarvitsisi. Olisi mukava jos voisi käydä vaikka maastossa ja ratsastaa omaksi ja hevosen iloksi.
Ratsastuspaikkoja Taivalkoskella
5
1525
Vastaukset
- Kalle kulli-kova
Vaen minun päällä soat ratsastaa:)
- Nainen-20
No minulta kyllä jo omakin mies löytyy ja nyt ois kysseessä semmonen kopotti jolla on neljä jalakaa, karvanen turpa ja askellajejaki enemmän ku yks :)
- Heposiini
Nainen-20 kirjoitti:
No minulta kyllä jo omakin mies löytyy ja nyt ois kysseessä semmonen kopotti jolla on neljä jalakaa, karvanen turpa ja askellajejaki enemmän ku yks :)
Täällähän on montaki paikkaa missä on hevosia, ja monet (esim me) mielellään antaisi liikuttaa hepoaan vaikka säännöllisestikin. Itse Jurmussa asustellaan.
- Nainen-20
Heposiini kirjoitti:
Täällähän on montaki paikkaa missä on hevosia, ja monet (esim me) mielellään antaisi liikuttaa hepoaan vaikka säännöllisestikin. Itse Jurmussa asustellaan.
Näin olen itsekin ajatellut että varmasti monellakin hevosia on ja itse ei välttämättä ehdi hevosta liikuttaa tarpeeksi. Olen tänne vasta muuttanut enkä täältä oikeastaan ketään tunne niin hankala sitten näitäkään paikkoja löytää :) Asun keskustassa eikä itsellä ole ajokorttia tai autoa niin se hieman hankaloittaa liikkumista :/ Ratsastusta olen harrastanut kyllä pienestä pitäen, niin opetuksessa kuin itsenäisestikin liikutellut toisten hevosia.
- hevoshullunainen
Vanha keskustelu mutta mites tällä hetkellä on tilanne? Vaikkapa esimerkiksi Jurmussa? Minkälaisia hevosia, minkälaista painorajaa jos on vähän isompi ihminen? Ja saako niitä heposia tulla ihan vaan hoitamaan jos ei selekään halua tai voi kivuta? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337