Mielestäni, siis minun mielestä..on tosi vähän edullisia äkkilähtöjä saatavissa. Rantapallosta taisin katsella.
Ja kun oli Aurinkomatkojen matkasta kysymys, siirryttyäni seuraavaan vaiheeseen hinta olikin noussut parilla sadalla.Mistähän moinen?
Toivottavasti keväällä vielä löytyisi edullisempia. Viime toukokuussa kävimme Samoksella. Oli mukava matka pieneen Kokkarin kylään.
äkkilähdöt
Kirjosieppo
1
130
Vastaukset
- halvalla aurinko
Kyllä nopeita lähtöjä saa aina,pitää vain olla kärppänä.Ite aina lähen pelkästään äkkilähdöil,mut mul onki iisii koska työttömänä voin lähtee millo vaan.Halvoil matkoil voi käydä useesti vuodes,toisin kuin et varaat ajois ja maksat hunajaa.(Paitsi tietysti jos ehdottomasti haluut johonki tiettyyn.)Mulla ei ole väliä mihin matkustan,kuhan vain matka on halpa,suni paistaa ja katto pään pääl.Yleensä rantapallosta löytäny.Just tulin Kanarialt,ens kk taas johonki,mihin,se jää nähtäväksi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897