Reipas ja luotettava opiskelija/nuori, tule satunnaisesti auttamaan siivouksessa perheenäitiä. Työtä n. 2-3h joka toinen viikko, kesällä hieman enemmän(tuolloin myös pienten lasten hoidossa avuntarve todennäköinen).
Sijainti keskustan pohjoispuolella. Palkka 8-12 e/tunti riippuen työnkuvasta, ajat ja palkka sovitaan kunkin työkerran kohdalla erikseen.
Kerro itsestäsi viestiketjuun ja laita yhteystietosi, otan sinuun yhteyttä jos vaikutat sopivalta apulaiselta:)
Satunnaista siivousapua Oulu, kesällä myös lastenhoitoa
2
190
Vastaukset
- pölynkadottaja
Hei, muuten ok nuo kotisiivoustyöt ihan omana ammattinani. Mutta vinkki täältäpäin, että kotisiivousrinki/ns. päiväapulaisrinki houkuttelisi työntekijää paremmin, kuin ihan muutaman tunnin satunnaiskeikat kertavko tai harvemmin.
Joillain paikkakunnilla ringit toimivat, ja rinki voi saada kotihengen palkkaamiseen myös palkkatukea, että säästyisi kunkin ringin osakkaan omia euroja.
Työskentelen itse monen sortin siivouksissa, pienyrittäjällä, mutta lähtisin mielelläni vielä näin hiukan varttuneempana jos sopiva kotityöpalveluasiakasrinki sattuisi tarttemaan-
Sama systeemi muuten olisi yrityssiivouksiinkin toimiva pienyrityksille, että useampi palkkaa yhden itsenäisesti- nyt samat tahot kukin erikseen maksavat vuokrasiivoojille ittensä kipeeksi, pahimmillaan.
Heitin nyt näitä ideoita vaan, mitä on kentällä tullut pohdittua- itsekin olin alunperin siivousrinkisiivoja, ja kokemus ei ollut huono, puolin toisin. - luotettava2
Hei,
Olen 21-vuotias opiskelija Oulusta. Olen aikaisemmin toiminut sekä perhepäivähoitajana, että kotiapulaisena siivojana.
En mielleläni tähän kirjoittele kaikkea elämästäni, mutta jos laitat sähköpostia, niin voin lähettää sinulle CV:ni ja työhakemuksen kuvan kanssa (poistathan välilyönnit osoitteesta)
tulina . riukulehto (a) ahtari . com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269