mikä sähköpostia vaivaa taas?

mie romahan

Miksi ei pääse suomi24.fi postiin?

9

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TAAS!!!!

Sammaa kysyn minä???

• Paska mikä paska

Sitä on ilmeisesti taas uudistettu ja kehitelty?

• Paska on

Vuosia ollut tämä posti ja nyt alkaa riittää nämä jatkuvat ongelmat ja vieläpä ilman selityksiä, vaan yhtäkkiä posti taas toimii seuraavana päivänä.

• apuaaa

On se kummaa kun minulla se posti on toiminut koko ajan hyvin, mutta muualla vaikka mitä häikkää, etenkin minä-profiilissa..

• samaa paskaa täälläkin, ei toimi, herjaa vain; sivun lataamisvirhe. Ei ne näistä viesteistä mitään välitä...nauraa vain...ha, ha, haa

• Hei,

Olen todella pahoillani, ettei sähköposti toimi. Iltaisin palvelussa ja Postissa voi olla ruuhkaa, mille emme kuitenkaan tällä hetkellä voi tehdä mitään. Selaimen vaihto voi auttaa kirjautumisongelmissa ja Plus-palvelun IMAP-ominaisuudella saa postit suoraan oman koneen sähköpostiohjelmaan.

Mikäli nämä mainitsemani keinot eivät kuitenkaan auta, kerro lisätietoja muun muassa saamistasi virheilmoituksista, ajankohdista, kokeilluista selaimista, kirjautumispaikoista ja kaikesta, josta voisi olla apua ongelman korjaamiseen.

Uudistusta rakennetaan jotta voimme ratkaista nämä kuormitusongelmat. Koska palvelu on niin laaja ja sillä on jo jonkin verran ikää, ei uudistusta voi toteuttaa nopeasti. Siksi nyt tarvitaan kärsivällisyyttä.

Terveisin,

Suomi24 Ylläpito - Martta

• Jumitus24

Milloin meinaatte sitten tehdä jotakin palvelimen jatkuvalle ruuhkautumiselle? Mainostatte itseänne suomen suurimpana keskustelusivustona vaikka kapasiteetti ei siihen riitä? Iltaisin palvelimenne on täysin tukossa, ja viikonloppuisin en juuri edes viitsi vaivautua koko sivustolle.

• samapaska - taas

Plus-palvelun IMAP-ominaisuudella
      ............
      Tassa syy miksi ei toimi - ohjaavat maksulliseen! Paasis edes viela kerran niin lopetan paaaaska ohjelman kayton.

• mie romahan

Älkää kirotko avauksessa, pyysin poistoa. Turhaa te massapostitatte muutenkin täyttä palvelua. 40 viestiä poistunut tänään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1811
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1591
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1569
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      102
      1513
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1427
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      277
      1206
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1071
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1070
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1012
    Aihe