Tullessamme RIU Touaregiin Boavistalle odotti väsyneitä matkaajia yllätys. No room? Maksettu lasku meillä oli ja pääsimme pakettimatkan lennolle. Opas oli 32 km päässä, josta sellaisen tavoitimme omalla puhelimella. Kieli oli Englanti? Mitään ei meidän tietojen mukaan tapahtunut, joten ehdotin hotellille, että minä vastaan laskusta. Näin huone järjestyi.
LisäksiSuomessa maksamaamme mönkijäretkeä ei ollut? Väärä päivä, hinta, retken kesto ja kellonaika. Tämän asian korjasi opas asiallisesti. Saimme selityksen. Kaikki jotka varasivat mönkijäretken tuolla viikolla on peruttu. Miksi meille ei kerrottu mitään? Tiet tuli vahingossa Tanskalaiselta oppaalla?
Nyt sitten odottelen vastausta reklamaatioon. Aikaa meni, hermoni tiukilla ja 100 € puhelinlaskuja.
Millaista kompensaatiota pidätte kohtuullisena? Tällainenhan meille kuuluu koska palvelu ei ollut sellaista jota kuluttajan on syytä olettaa. Tämä asia löytyySuomen kuluttajansuojalaista.
Reklamaation käsittelyaika on muistaakseni kuukausi tai enemmänkin. Erikoista ripeyttä?
Ps. Neljän tunnin Mönkijäretki oli loistava!
Lähetetty iPadista
Uskomatonta?
Tämä tarina ontolta
0
502
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249