Keski-Suomesta ei taida olla syntyjään.
Onko Paula Kuopiosta?
7
800
Vastaukset
- tiijä häntä
Kuulostaako viäntäjältä?
- 1+1=2
Kuule, on se :)
- Voi olla tai ei sitt
Voi olla Keski-Suomesta, onhan sieltä niin moni muukin. Miksi yleensä olisi sieltä, tai ei sitten voisi olla? Onko Keski-Suomi mielestänne niin mahdoton alue? Vai miten ajattelette. Ehkä pitäisi kysyä Paulalta? Voihan hän olla vaikka Rymättylästä, tai sitten Imatralta kuten on Antsukin? Mistä lie Ymmi, ainakaan minä en tiedä.
- Varma tieto.
No sinä ainakin olet savolainen :D
- Voi olla tai ei sitt
Varma tieto. kirjoitti:
No sinä ainakin olet savolainen :D
Enpä olekaan, kirjoitan muuten vain järkevästi, mihin savolaiset tiettävästi vain ylen harvoin keskittyvät. Mutta eivät kovin viisailta vaikuta tämän keskustelupaikan uteliaat vakiokirjoittajatkaan. Miksi ihmeessä ette kysy suoraan Paulalta, jos hänen asiansa mielestänne teitä kiinnostaa niin paljon.
- multijaenen
Voi olla tai ei sitt kirjoitti:
Enpä olekaan, kirjoitan muuten vain järkevästi, mihin savolaiset tiettävästi vain ylen harvoin keskittyvät. Mutta eivät kovin viisailta vaikuta tämän keskustelupaikan uteliaat vakiokirjoittajatkaan. Miksi ihmeessä ette kysy suoraan Paulalta, jos hänen asiansa mielestänne teitä kiinnostaa niin paljon.
Ei tarvitse kysyä, tiedetään muutenkin! Paula asuu synnyinkodissaan, oli vain välillä moalimalla!
- Jo selkis!
multijaenen kirjoitti:
Ei tarvitse kysyä, tiedetään muutenkin! Paula asuu synnyinkodissaan, oli vain välillä moalimalla!
Voe tokkiinsa, niihä se ol. Käväs vua ja tul takas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294