Onko teille sattunut niin että olette vahingossa paskoneet housuun? Kertokaa tapahtumapaikka, sukupuoli, ikä ja olitteko kännissä tai oliko sairaus?
Housuun paskominen vahingossa?
5
397
Vastaukset
- Löysäpeppu
Toissapäivänä hautajaisissa taisin tosiaan pyöräyttää pienet paskat housuun, haju oli tietysti huumaava ja meinasi tulla pari vainajaa lisää. Olen 19- vuotias poika ja kärsin peräsuolen löystymästä. Tämä johtuu liiallisesta peppuseksistä ja tupakoinnista veljeni kaapsissa.
- Anonyymi
Minäkin olen naispuolinen transu , iältäni16÷ ja strinkini ovat usein ulossa. Olen iältäni jo pitkälle kehittyny.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen naispuolinen transu , iältäni16÷ ja strinkini ovat usein ulossa. Olen iältäni jo pitkälle kehittyny.
Multa livahti luikerot houssuun kun olin 54 vuotias ja olin poikanen,
Hävetti vitusti ja rukoilin armoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Multa livahti luikerot houssuun kun olin 54 vuotias ja olin poikanen,
Hävetti vitusti ja rukoilin armoa.43 vuotiaana aloin harrastaa housuunpaskomista, N yt oon paskonut 4 vuotta ja tämä uusi harrastus on kasvattanut minua ihmisenä. Olen nyt 47 v setämies ja heikit on jo pusertunnu houssuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
43 vuotiaana aloin harrastaa housuunpaskomista, N yt oon paskonut 4 vuotta ja tämä uusi harrastus on kasvattanut minua ihmisenä. Olen nyt 47 v setämies ja heikit on jo pusertunnu houssuu.
Hyvin olet kehittynyt vapaa paskissa!
Harkitseppa rytmi uloo. On taso pudonnut suoran rykäsyn tasaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä151568- 201560
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229