Tammikuussa näytti hyvältä, oli pakkasta ja suot jäässä.
Mutta nyt...lojuvat lumikolat, ikkunaravat sun muut aurauskalustot käyttämättömininä talojen seinustoilla ja kaupungin varastorakennuksilla.
Tuntuu siltä, että on ihan turha omistaa Volvo kun muutkin automerkit pärjäävät tälläisenä talvena ja niin edelleen.
http://www.youtube.com/watch?v=cP_wozQoW6w
"Toivon hartaasti, että lauhan talven vastineeksi saamme kylmän kesän"
MarttyyriMallari-TTt
Talvi 2014
8
103
Vastaukset
- ....
olet pelkkä KortteeriPollari
- Nasdaq
MItä väliä on sillä onko suo jäässä vai ei?
Mä en joskus ymmärrä teitä maalaisia.
(reps)- Ettei ne homot
uppoa sinne kun etsivät juuria ruuakseen.
- voice-of-xena
Vuodet ei oo veljeksiä, mutta toivottavasti vappuna olis kunnon kesä. - Loppuvuodesta ei ole sitten enää väliä :)
http://www.youtube.com/watch?v=WGU_4-5RaxU - määmy
Tulee takatalvi ja munat jäätyy :)
- määmy
Mua e muute haittaa, paitti bilikan joutuu huuhtoo joka päivä ja pesee kerran viikos
- määmy
Mä venasin viileempää talvee. Ny o menny vast puolet lintuje safkast, jos sitäkää. No, loput ens talveks. Ruokin kuiteski ens kuun loppuun
- Woittaja
Ei aina voi voittaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748